PracaGrupypl.praca.dyskusjezgodnr z prawem? › Re: zgodnr z prawem?
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: zgodnr z prawem?
    Date: Sat, 22 May 2004 19:51:28 +0200

    gervee; <c8i5fd$68j$1@news.onet.pl> :

    > Witam!
    > Czy ogłoszenie http://www.introl.pl/menu2001/praca/automatyk.html jest
    > zgodne z obowiązującym w RP prawem?
    > Kto mi wyjaśni dlaczego ta firma akurat tak zapałała chęcią do zatrudniania
    > osób niepełnosprawnych?

    Do zrozumienia tego uczucia polecam prześledzić przypadek Pana Cupiała -
    ogólnie miało się coś zmienić w ustawach, ale chyba nadal Państwo hojnie
    wspomaga przedsiębiorców z pieniędzy podatników [a dokładnie ze składek
    odprowadzanych od wynagrodzeń]. Sama idea zawiera się w temacie -
    "aktywizacja zawodowa osób niepełnosprawnych" - niby jest w porządku,
    ale sytuacja kiedy przedsiębiorcy wolą zatrudniać niepełnosprawnych nie
    w ramach szczytnej idei, ale w ramach oszczędności kosztów, sugeruje, że
    Państwo dopłaca zbyt dużo, albo zbyt słabo kontroluje przedsiębiorców.
    Żeby nie było, że sekuję niepełnosprawnych - dla mnie normalną sytuacją
    było by, gdyby subsydiowanie WYRÓWNYWAŁO koszty [czyli ZRÓWNYWAŁO
    przedsiębiorców zatrudniających tzw. normalnych i przedsiębiorców
    zatrudniających tzw. niepełnosprawnych].

    Flyer

    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)