PracaGrupypl.praca.dyskusje › zdjecia do ofert o pracę

  • 41. Data: 2007-10-18 07:00:15
    Temat: Re: zdjecia do ofert o prace^
    Od: "fotografik online" <f...@g...com>

    wiadomości news:2pbch3102ns9hbkundqsf45lktpnhqf4hb@4ax.com...

    > Żadną. Jesli ktoś wali takiego knota, to znaczy, że nie ma pojęcia o
    > jakości. Ewentualnie jest ofiarą 'fotografa' który jest partaczem, ale
    > to na jedno wychodzi.
    > --
    > ___________ (R)
    > /_ _______ Adam 'Trzypion' Płaszczyca (+48 502) 122 688
    > ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012 378 31 98)
    > _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/wieliczka/foto.html
    > ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

    widzę, że i Ty stosujesz podwójną moralność inną dla siebie , inną dla
    pozostałych, oto jak podpisałeś swoje zdjęcia, na stronie ze stopki- "
    Wyprawa pierwsza - 2003-05-03 moje knoty, nie bijcie". ... a może pokaz co
    porafisz oprócz gadania ? Chetnie przeslę Ci plik "tego knota" a Ty
    przeedytujesz go pieknie i wszystkim udowodnisz, swoją fachowość- zrobisz
    to, czy potrafisz tylko gadać?
    RP

  • 42. Data: 2007-10-18 09:47:12
    Od: "Boa" <R...@p...onet.pl>

    > No ale czy czesto i czy zauwazyliscie, że zdjęcie wpływa dodatkowo na
    > wybór kandydata do pracy?
    > A może na przykładzie? na tej stronce :
    > www.zdjecia-do-dokumentow-online.prv.pl

    Pomijając fakt, że się reklamujesz, odpowiadam na pytanie: zdjęcie nie
    wpływa u mnie w żaden sposób na wybór kandydata. Ułatwia za to bardzo
    administrację "cefałek".

    Pozdrr.,
    Boa.

  • 43. Data: 2007-10-18 12:55:36
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Thu, 18 Oct 2007 09:00:15 +0200, "fotografik online"
    <f...@g...com> wrote:

    >widzę, że i Ty stosujesz podwójną moralność inną dla siebie , inną dla
    >pozostałych, oto jak podpisałeś swoje zdjęcia, na stronie ze stopki- "

    Idź do okulisty, masz zwidy.

> [...]
    >porafisz oprócz gadania ? Chetnie przeslę Ci plik "tego knota" a Ty
    >przeedytujesz go pieknie i wszystkim udowodnisz, swoją fachowość- zrobisz

    Zauważasz taką drobną różnicę, że nie biuorę za swoje knoty, których
    zdjęciami nie śmiem nazwać, pieniędzy?

    Zauważasz, że żeby odróżnić fotografię od partactwa nie trzeba byc
    fotografem. Tak samo, jak do tego, aby opdróżnić piękne dziewczę od
    szpetnej pokraki nie trzeba umieć robić diewcząt.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 44. Data: 2007-10-19 07:47:21
    Od: "Boa" <R...@p...onet.pl>

    > Wyprawa pierwsza - 2003-05-03 moje knoty, nie bijcie". ... a może pokaz
    > co

    No musisz przyznać Adamie, że Cię kolega fotografik celnie wypunktował :-)))

    --------------------------
    Boa.
    No piękne kwiatki! http://tinyurl.com/2vhhc2

  • 45. Data: 2007-10-19 10:25:27
    Od: Immona <c...@n...gmailu>

    Maciek Sobczyk wrote:

    > To się dokładnie nazywa "ukryte teorie osobowości" i działa na każdym
    > kroku:
    >
    > Kark - tępak.
    > Blondynka - głupia.
    > Okularnik - mądrala.
    > Rude - wredne.
    > Otyły - mądry.
    > Wysoki - silny.
    >
    > Dziwne jest, że w większości przypadków działa negatywnie :)

    Nie sadze, ze w wiekszosci dziala negatywnie. Prawie caly przemysl
    budowania wizerunku opiera sie na wykorzystywaniu skojarzen pozytywnych.
    Dobrym przykladem jest reklama - wystepujace w niej postacie (te
    pozytywne) sa zwykle perfekcyjnie obliczonym pozytywnym stereotypem
    jakiegos rodzaju. Bywa, ze scenariusz tej samej reklamy odgrywaja w
    roznych krajach rozni aktorzy, bo stereotypy sa wzgledne. A to, czy
    blondynka bedzie oznaczac "glupia" czy "sexy", okularnik "madrala" czy
    "inteligentny", rude "wredne" czy "psotne" itp. zalezy mocno od innych
    elementow wizerunku i kontekstu.

    BTW, z doswiadczenia - jedno silne i dobrze umiejscowione skojarzenie
    pozytywne potrafi przeslonic mniejsze negatywne skojarzenia lub
    niedopasowania do stereotypu. Ludzie bardzo lubią pozytywne stereotypy i
    i gdy maja w poblizu cos dostatecznie je przypominajacego, potrafia sie
    latwo przekonac, ze to wlasnie to.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl

  • 46. Data: 2007-10-19 12:48:22
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 19 Oct 2007 09:47:21 +0200, "Boa"
    <R...@p...onet.pl> wrote:

    >No musisz przyznać Adamie, że Cię kolega fotografik celnie wypunktował :-)))

    Wypunktował swoje własne kompleksy. Odróżniasz robienie knotów dla
    przyjemności od robienia knotów za pieniądze i nazywania ich
    zdjęciami?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 47. Data: 2007-10-19 18:29:43
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 16 Oct 2007 20:49:55 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl>
    w <o...@4...com> napisał:

    > Ta przeretuszowana ma wlosy jakby wyszla spod prysznica.

    Ta przeretuszowana to oprócz zwalonych włosów wyglądających jakby były
    drukowane na zarobionej igłówce ma inny kształt lewej kości policzkowej.
    O bluzce w Tiger Stripe nie wspominając.

    Chłopiec ma włosy jakby mu narobił ptak wielkości krowy,
    niezsynchronizowane oczy (a oczy są ważne przy odbiorze zdjęcia) oraz
    paskudną rasteryzację wszystkich krawędzi.

    Mam odrobinę samokrytyki i takiego zdjęcia to bym nie dołączył do
    swojego CV.

    > WAM

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 48. Data: 2007-10-24 17:39:34
    Temat: Re: zdjecia do ofert o prac
    Od: bereiter <b...@v...pl>

    Hankiel napisał(a):
> [...]
    > mojego punktu widzenia to najtrudniejsi w prowadzeniu pracownicy. Czasto
    > choruja, maja trudne dni, lekarza, opieke nad dziecmi. Facetowi moge zawsze
    > powiedziec wprost co sadze o efektywnosci jego pracy i z reguly jak taki
    > poczuje finansowe zagrozenie to bierze sie do roboty. Kobieta w takim
    > przypadku z reguly sie obraza, idzie na zwolnienie lekarskie, a jeszcze
    > potrafi posadzic o mobing lub molestowanie. Dlatego nie rekrutuje nigdy
    > kobiet. Faceci w dlugich wlosach mi natomiast nie straszni -pracownik jak

    A politycy narzekają na niż demograficzny. Jak go uniknąć kiedy kobiety
    boją się rodzić dzieci, bo potem nie będą miały za co żyć.