PracaGrupypl.praca.dyskusje › Londyn, Informatyk z opcja programisty (lub odwrotnie)

  • 1. Data: 2007-10-15 11:10:52
    Temat: Londyn, Informatyk z opcja programisty (lub odwrotnie)
    Od: keisho <a...@...stopce.pl>

    Witajcie,
    mam pytanie do zorientowanych w temacie londyńczyków.

    Otoz znalazlem pewną firmę poszukującą kandydatów do pracy na stanowisko
    programisty - w grę miał wchodzic Access, VB i tego typu rzeczy związane
    z technologią MS. Mam doświadczenie więc się zglosilem. Firma
    produkcyjna, tworzenie softu na wlasne potrzeby.
    Po wstepnych ustaleniach okazalo sie jednak, ze szukaja raczej kogos do
    wszystkiego, lącznie z doglądaniem kompow w sieci czyli tzw
    administrowaniem siecią wraz ze wszystkimi dodatkami występującymi w
    takich wypadkach.
    Ja nie mam nic przeciwko, zajmuję się rownież administracją w ramach AD
    i domen NT oraz pomocy userom i wymianą tuszu w drukarkach więc spoko.
    Moje pytanie jest następujące: Jak ksztaltują sie zarobki na
    stanowiskach o podobnym profilu, takiego informatycznego goscia od
    wszystkiego?

    Ich wstepna propozycja oscyluje w okolicy 7.5L/h i wiem ze to nie jest
    duzo. Firma oczywiscie obiecuje podwyzke ale nie wiadomo po jakim czasie
    bo to oczywiscie wyjdzie dopiero praniu jednak chcialbym wiedziec jaki
    poziom zarobków bylby do osiągnięcia ostatecznie, lub chocby ca.

    Rzuccie troche swiatla.

    Pozdrawiam keisho

  • 2. Data: 2007-10-15 12:43:57
    Od: "proletaryat" <w...@p...onet.pl>

    keisho napisał(a):

> [...]
    > bo to oczywiscie wyjdzie dopiero praniu jednak chcialbym wiedziec jaki
    > poziom zarobków bylby do osiągnięcia ostatecznie, lub chocby ca.

    7L/h to ja mam przy tasmie, to calkiem sporo
    odpowiedzi moze poszukaj tez na alt.pl.emigracja.londyn

    pzdr

  • 3. Data: 2007-10-15 12:50:58
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 15 Paź, 13:10, keisho <a...@...stopce.pl> wrote:
> [...]
    > bo to oczywiscie wyjdzie dopiero praniu jednak chcialbym wiedziec jaki
    > poziom zarobków bylby do osiągnięcia ostatecznie, lub chocby ca.

    sadze, ze to stawka brutto? przelicz ja sobie na annual i porownaj z
    http://www.itjobswatch.co.uk/ . Nie bedziesz zachwycony.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2007-10-15 16:44:07
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    glos wrote:

    > sadze, ze to stawka brutto? przelicz ja sobie na annual i porownaj z
    > http://www.itjobswatch.co.uk/ . Nie bedziesz zachwycony.

    mówiąc krótko - w Londynie starczy Ci na wynajęcie pokoju i przeżycie.
    Jak będziesz żył oszczędnie to nawet coś oszczędzisz. Jak na pracownika
    IT to jest "wykorzystanie taniej siły roboczej ze wschodniej Europy" i
    IMHO nie przystaje do zarobków w sektorze.

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 5. Data: 2007-10-15 16:48:14
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    keisho pisze:
    > Ich wstepna propozycja oscyluje w okolicy 7.5L/h i wiem ze to nie jest

    35 zlotych polskich i jeszcze brutto, smieszne bardzo smieszne, to po co
    jechac do londynu LOL, doooobre sobie.

    --

    keczerad

    http://www.e-mo.com.pl
    sklep w (X)HTML wraz z modulem do Subiekta GT

  • 6. Data: 2007-10-15 16:53:50
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    keisho wrote:
    > Ich wstepna propozycja oscyluje w okolicy 7.5L/h i wiem ze to nie jest
    > duzo.

    Sprawdz ile to jest netto miesięcznie (dla własnej wiadomości) i brutto
    rocznie (dla porównania - "per annum" albo pa) na www.listentotaxman.com
    . Mnie wyszło około ?1000 i ?15000 . Dla porównania, pracownik
    niewykwalifikowany na budowie w Londynie zarabia ?21000 pa (
    http://www.euro-resource.co.uk/?x=salary_survey ) Czyli więcej zarobisz
    na zmywaku, i stres mniejszy

    B.

    --
    Remove -trap- when replying. Usun -trap- gdy odpisujesz.

  • 7. Data: 2007-10-15 17:00:27
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > . Mnie wyszło około ?1000 i ?15000 . Dla porównania, pracownik
    > niewykwalifikowany na budowie w Londynie zarabia ?21000 pa (

    Ale na zmywaku doświadczenia się nie zrobi, a płaca rozwijająca i
    odpowiedzialna, nawet jeśli słabo płatna, może zaowocować w przyszłości
    lepszymi perspektywami.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 8. Data: 2007-10-15 17:01:38
    Od: "news.wp.pl" <visa294(spamik)@wp.pl>

    Za taka kaske nie oplaca ci sie jechac ...

  • 9. Data: 2007-10-15 17:01:55
    Od: keczerad <k...@p...fm>

    Any User pisze:

    > Ale na zmywaku doświadczenia się nie zrobi, a płaca rozwijająca i
    > odpowiedzialna, nawet jeśli słabo płatna, może zaowocować w przyszłości
    > lepszymi perspektywami.

    w polsce sie wiecej zarabia tylko trzeba miec glowe na karku.

  • 10. Data: 2007-10-15 18:45:36
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    Any User <u...@a...pl> wrote:
    > Ale na zmywaku doświadczenia się nie zrobi, a płaca rozwijająca i
    > odpowiedzialna, nawet jeśli słabo płatna, może zaowocować w

    hihihi hahahaha huhuhuhu. Też lubisz r* swoich pracowników, no nie?

    B.