PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca i zarobki w salonach komputerowych (Komputronik)

  • 1. Data: 2007-10-12 22:00:17
    Temat: praca i zarobki w salonach komputerowych (Komputronik)
    Od: słuchawa <s...@k...net>

    Jak wygląda praca i kształtujace się zarobki w sklepach i salonach
    komputerowych, np Komputronik? interesuje mnie handlowiec, lub
    serwisant/składacz komputerów

  • 2. Data: 2007-10-17 21:40:43
    Od: Marek M <m...@d...home.pl>

    Dnia Sat, 13 Oct 2007 00:00:17 +0200, słuchawa napisał(a):

    > Jak wygląda praca i kształtujace się zarobki w sklepach i salonach
    > komputerowych, np Komputronik? interesuje mnie handlowiec, lub
    > serwisant/składacz komputerów

    ostatnio cos im sie pop.. albo ludzie zlewaja robote.
    Przyklad ? Oplacilem zamowienie w zeszłą srode....I koniec mailowania. W
    piatek wyslalem zapytanie co sie dzieje z zamowieniem i odpoisal mi gosc
    ktoremu je przekazano, ze....jest teraz na urlopie do 21-go. I kupa.
    Przyjal zlecenie i poszedl sobie na urlop. Chyba nie musze tlumaczyc
    dlaczego tak sie dzieje ze minal juz tydzien a ja nie mam nawet maila o
    potwierdzeniu nadania paczki czy przekazaniu obslugi innej osobie...
    Na kokosy nie licz...

  • 3. Data: 2007-10-18 05:30:10
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 13 Paź, 00:00, słuchawa <s...@k...net> wrote:
    > Jak wygląda praca i kształtujace się zarobki w sklepach i salonach
    > komputerowych, np Komputronik? interesuje mnie handlowiec, lub
    > serwisant/składacz komputerów

    prawdopodobnie Any User moze cos na ten temat powiedziec...

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 4. Data: 2007-10-23 20:13:33
    Od: Aligator <d...@w...pl>

    On 13 Paź, 00:00, słuchawa <s...@k...net> wrote:
    > Jak wygląda praca i kształtujace się zarobki w sklepach i salonach
    > komputerowych, np Komputronik? interesuje mnie handlowiec, lub
    > serwisant/składacz komputerów

    jeśli naprawdę znasz sie na serwisie komputerów nie pakuj się w takie
    firmy jak vobis, sferix, komputronik. Nikogo nie interesuje tam co
    umiesz, ale ile czasu jesteś gotowy poświęcić na pracę. Stawki są mało
    wygórowane, dodatkowo całkowitą odpowiedzialność za mienie. Szukaj
    pracy w CSS doceniają serwisantów, w supportach technicznych firm np.
    FSC, IBM, ATM Service. W firmach tych liczy sie wiedza, jest ona
    odpowiednio opłacana. Jednak trzeba od razu powiedzieć iż serwisant
    komputerowy nie jest tym samym co składacz komputerów.