PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaświadczenie o zarobkach

  • 1. Data: 2005-01-10 13:30:23
    Temat: zaświadczenie o zarobkach
    Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>

    Witam
    Mam pytanie. Czy pracodawca ma obowiązek wystwić zaświadczenie o zarobkach
    pracownikowi z którym zsostala rozwiazana umowa o prace i na jakiej
    podstawie prawnej? Pracodawca, nie chce takiego zaświadczenia wystawić. A
    jest potrzebne.

    Pozdrawiam
    Kaśka

  • 2. Data: 2005-01-10 13:51:53
    Temat: Re: zaświadczenie o zarobkach
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2005 14:30:23 +0100, Katarzyna Tkaczyk
    <k...@e...com.pl> napisał:

    > Witam
    > Mam pytanie. Czy pracodawca ma obowi?zek wystwiae za?wiadczenie o
    > zarobkach
    > pracownikowi z którym zsostala rozwiazana umowa o prace i na jakiej
    > podstawie prawnej? Pracodawca, nie chce takiego za?wiadczenia wystawiae. A
    > jest potrzebne.
    >
    > Pozdrawiam
    > Ka?ka

    Mozesz zazadac umieszczenia informacji o zarobkach na swiadectwie pracy
    (jesli jeszcze ie jest wystawione).
    Jesli jeszcze jestes pracownikiem (na wypowiedzeniu) powinni wystawic.
    Mozesz tez sie upomniec jesli nie dostawalas o ten i pokrewne druki
    http://64.233.161.104/search?q=cache:H3mvEbG7rgwJ:fi
    rma.onet.pl/718,1062499,druki.html+rmua&hl=pl&lr=lan
    g_pl

  • 3. Data: 2005-01-10 14:11:59
    Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl>

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    pl...
> [...]

    > Jesli jeszcze jestes pracownikiem (na wypowiedzeniu) powinni wystawic.
    > Mozesz tez sie upomniec jesli nie dostawalas o ten i pokrewne druki

    Dzięki, jednym słowem, jak nie chce to nie musi?

    Pozdrawiam
    Kaśka

  • 4. Data: 2005-01-10 18:52:22
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w
    wiadomości news:cru2p7$44l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Dzięki, jednym słowem, jak nie chce to nie musi?

    Zwróć się do pracodawcy pisemnie o wystawienie zaświadczenia o
    zarobkach.
    Jednak we wniosku trzeba podać cechy charakterystyczne oczekiwanego
    zaświadczenia: z jakiego okresu zatrudnienia, brutto, netto, czy z
    podaniem poszczególnych składników wynagrodzenia i zasiłku rodzinnego,
    a może z wyszczególnieniem składek ubezpieczeniowych i zaliczki na
    podatek dochodowy.
    Również trzeba podać komu otrzymane zaświadczenie zostanie okazane, bo
    inaczej wypełnia się zaświadczenie dla gminnego ośrodka opieki
    społecznej, a inaczej np. dla banku.

    wa