PracaGrupypl.praca.dyskusje › Agora w Krakowie - praca

  • 1. Data: 2005-01-10 11:48:18
    Temat: Agora w Krakowie - praca
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Na Szewskiej w Krakowie, ma siedzibę Agora. Ktoś może ma doświadczenie z
    nimi..? Jutro idę tam na rozmowę i troche się obawiam, bo jedyną opinię jaką
    słyszałam o Agorze, to była opinia na temat Radia Wanda i niestety
    usłyszałam wszystko co najgorsze... o tym, że pracownicy są nikim itd...

  • 2. Data: 2005-01-10 11:53:06
    Temat: Re: Agora w Krakowie - praca
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    Dnia Mon, 10 Jan 2005 11:48:18 GMT, Shady <s...@p...nospam.fm> napisał:

    > Na Szewskiej w Krakowie, ma siedzib? Agora. Kto? mo?e ma do?wiadczenie z
    > nimi..? Jutro id? tam na rozmow? i troche si? obawiam, bo jedyn? opini?
    > jak?
    > s?ysza?am o Agorze, to by?a opinia na temat Radia Wanda i niestety
    > us?ysza?am wszystko co najgorsze... o tym, ?e pracownicy s? nikim itd...
    jezeli chodzi Ci o siedzibe Wyborczej, to niestety tak jest. I placa
    slabo... :-(

    Bonza
    pager 0642299084
    gg5358021 icq172046816 tlen daboni
    216

  • 3. Data: 2005-01-10 12:43:50
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Uuu... no to straszna szkoda... :(
    No nic, pójść oczywiście pojdę, nic nie tracę. Zobaczymy co mi wogule
    zaproponują.

    Shady

  • 4. Data: 2005-01-10 12:49:51
    Od: "Sebastian" <s...@s...pl>

    >wogule

    ;-)

  • 5. Data: 2005-01-10 12:57:04
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Masz jak najbardziej rację! :)

  • 6. Data: 2005-01-10 13:16:21
    Od: "Mr V" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Shady" napisał w wiadomości
    > Uuu... no to straszna szkoda... :(
    > No nic, pójść oczywiście pojdę, nic nie tracę. Zobaczymy co mi wogole
    > zaproponują.
    >
    > Shady

    Daj znac jak ci poszlo, az jestem ciekawy mimo ze nie pracuje w tej branzy
    :)
    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2005-01-10 18:45:44
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    Shady w news:AYuEd.44123$BO5.3279@news.chello.at napisał(a):

    > Masz jak najbardziej rację! :)

    Pamiętaj, że "wogóle" też jest błędne ;-)

    pozdrawiam
    Greg

  • 8. Data: 2005-01-11 07:06:45
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@s...wp.pl>

    On Mon, 10 Jan 2005 11:48:18 GMT, Shady <s...@p...nospam.fm> wrote:

> [...]
    > s?ysza?am o Agorze, to by?a opinia na temat Radia Wanda i niestety
    > us?ysza?am wszystko co najgorsze... o tym, ?e pracownicy s? nikim itd...
    jako kto mialbys pracowac? Bo moze warto do innego dziennika?

    Bonza pager 0642299084
    gg5358021  icq172046816  tlen daboni
    WYPRZEDAZ:
    216

  • 9. Data: 2005-01-11 09:57:37
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Poszło mi uważam okej. Jestem zadowolona. Dobrze ze przyczytałam wczoraj w
    necie o Agorze bo mnie wypytywali czy wiem czym sie zajmuje itd...I dobrze
    ze w miare orientowałam sie w ich konkurencji itd.Generalnie poszło wg mnie
    very ok.
    Oczywiscie padło pytanie ile bym chciala kasy... powiedzialam 1 500 netto,
    to taka bezpieczna kwota nie?

  • 10. Data: 2005-01-11 10:05:09
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    NIe chce pisac jako kto dokladnie, ale chodzi o prace stricte w biurze.
    Zaden jakis tam przedstawiciel handlowy. Ale powiedzcie mi tak powaznie...
    faktycznie odradzacie Wyborcza??Jesli tak to dlaczego?? Atmosfera az tak
    zła.. ?:(

    216