PracaGrupypl.praca.dyskusje › Eniro

  • 1. Data: 2005-01-10 08:46:15
    Temat: Eniro
    Od: "Monika" <mj-ori@'costam'.o2.pl>

    Hej,
    w najbliższym czasie czeka mnie spotkanie z firmą Eniro w sądzie pracy. W
    związku z tym szukam osób, które
    1. miały/maja negatywne doświadczenia związane z pracą w telesprzedaży w ww
    firmie,
    2. dochodziły swoich praw przed sądem pracy.

    Pozdrawiam serdecznie
    Monika

  • 2. Data: 2005-01-10 14:20:29
    Temat: Re: Eniro
    Od: "marcin" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Monika" <mj-ori@'costam'.o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    telesprzedaży w ww
    > firmie,
    > 2. dochodziły swoich praw przed sądem pracy.

    szczerze życzę powodzenia ;-)
    marcin

  • 3. Data: 2005-01-10 15:08:45
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    A co Ci zrobili?
    O tyle dobrze żę Sądy Pracy są "za" pracownikami.