PracaGrupypl.praca.dyskusje › zarobek przez internet

  • 1. Data: 2006-02-21 19:57:41
    Temat: zarobek przez internet
    Od: "Kinga" <s...@b...pl>

    Czy ktoś może zarabiał w ten sposób np. na czytaniu e-meili...

  • 2. Data: 2006-02-21 20:03:02
    Temat: Re: zarobek przez internet
    Od: Marek <k...@w...zapraszam.pl>

    > Czy ktoś może zarabiał w ten sposób np. na czytaniu e-meili...

    Ja zarabiam pośrednio, bo czytam "e-malie", w jakich
    przychodzą zlecenia do wykonania :-))).

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl

  • 3. Data: 2006-02-21 20:08:43
    Od: s...@b...pl

    > Ja zarabiam pośrednio, bo czytam "e-malie", w jakich
    > przychodzą zlecenia do wykonania :-))).
    >
    > --
    > Marek
    > http://zapraszam.pl
    > ile można na tym czytaniu zarobić jeśli mogę Cię o to spytać?? miałeś już
    wypłacone pieniądze?

  • 4. Data: 2006-02-21 20:14:47
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    s...@b...pl napisał(a):
    > ile można na tym czytaniu zarobić jeśli mogę Cię o to spytać?? miałeś już
    > wypłacone pieniądze?
    Zalezy od tego ile pracodawca jest w stanie zaplacic za umiejetnosci
    pracownika.
    BTW naucz sie odpowiadac na posty (zle wstawione znaki cytowania)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2006-02-21 20:21:07
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > wypłacone pieniądze?

    ROTFL .... O MATKO, trzymajcie mnie :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2006-02-21 20:38:46
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    "KrzysiekPP" <k...@N...op.pl> wrote in message
    > ROTFL .... O MATKO, trzymajcie mnie :)

    no tak, a potem krążą w sieci maile z treścią: wpłać na poniższe konto 5zł,
    a zarobisz 15zl czy cuś w tym stylu :) i leszcze wpłacają.

  • 7. Data: 2006-02-21 23:35:48
    Od: "morghul" <t...@o...pl>

    > Czy ktoś może zarabiał w ten sposób np. na czytaniu e-meili...

    Hie Hie... czytaniu maili? Kiniu, litości...

    --
    morghul

  • 8. Data: 2006-02-22 02:31:10
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "morghul" <t...@o...pl> wrote in news:dtg84g$gfq$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > Hie Hie... czytaniu maili? Kiniu, litości...

    phi, http://serwisy.gazeta.pl/swiat/1,34174,3176540.html

    <czytamy>
    Dyrektywę nakazującą przechowywanie danych o połączeniach telefonicznych
    obywateli, SMS-ach i e-mailach zaakceptowały rządy unijne.
    </czytay>

    skoro beda magazynowac, to ktos bedzie to pozniej czytal - czyli zarabial!

    pzdrv;
    adas;

  • 9. Data: 2006-02-22 08:05:05
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kinga [21 Feb 2006 20:57:41 +0100]:

    > Czy ktoś może zarabiał w ten sposób np. na czytaniu e-meili...

    Puść mi przelew na 50zł to ci powiem jak się zarabia
    na czytaniu e-maili.

    Kira

    --
    _ _ ____ __________________________________________________
    | ' /| |_ Cyber-Girl.NET - Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)|

  • 10. Data: 2006-02-22 09:12:42
    Od: "Yam Uasica" <y...@B...gazeta.pl>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    ..
> [...]
    > </czytay>
    > skoro beda magazynowac, to ktos bedzie to pozniej czytal - czyli zarabial!

    to doczytaj do końca...
    "szczegółowe informacje o wszystkich rodzajach elektronicznej komunikacji
    bez zapisywania samej treści rozmów, listów i SMS-ów"
    takze nikt nie bedzie czytal... nie bedzie kasy...
    pzdr