PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rozliczenie środków trwałych

  • 1. Data: 2006-02-21 19:10:04
    Temat: Rozliczenie środków trwałych
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Witam

    Kolege zwolniono z pracy. Mijaja 3 miesiace i firma zglasza sie do niego i
    zada rozliczenia srodkow trwalych na 30.000 zł. Wczesniej tego nie uczynila
    , nie zrobiono tego w dniu rozwiazania umowy.

    Czy kolega ma sie czego bac ? Przeciez przez te 3 miesiace polowe sprzetu
    mozna bylo wyniesc z firmy a on niby teraz ma zaplacic za braki.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 2. Data: 2006-02-21 19:35:04
    Temat: Re: Rozliczenie środków trwałych
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl> wrote in

    > Kolege zwolniono z pracy. Mijaja 3 miesiace i firma zglasza sie do
    > niego i zada rozliczenia srodkow trwalych na 30.000 zł. Wczesniej tego
    > nie uczynila , nie zrobiono tego w dniu rozwiazania umowy.

    a co kolega mial napisane w umowie??

    BTW: kolega zarabial 10 tys. PLN miesiecznie?? (art. 119 KP mowi,
    ze odpowiedzialnosc materialna pracownika za jakiekolwiek szkody
    wyrzadzone pracodawcy nie moze przewyzsza trzykrotnosci miesiecznego
    wynagrodzenia) - ten art. ma oczywiscie zastosowanie do jakichs
    blizej nieokreslonych "srodkow trwalnych" prawcodawcy - prawda?

    pzdrv;
    adas;

  • 3. Data: 2006-02-21 20:40:45
    Od: "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    > wynagrodzenia) - ten art. ma oczywiscie zastosowanie do jakichs
    > blizej nieokreslonych "srodkow trwalnych" prawcodawcy - prawda?

    Tak, jednak czy po okresie 3 miesiecy lub chocby po tygodniu mozna go wzywac
    do rozliczenia ?

  • 4. Data: 2006-02-23 17:51:37
    Od: b...@o...pl

    > Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    .

    > Tak, jednak czy po okresie 3 miesiecy lub chocby po tygodniu mozna go wzywac
    > do rozliczenia ?

    dlatego padło słuszne pytanie czy była odpowiedzialność materialna w umowie. to
    trzeba się rozliczyć. nie było niech odpowiada kierownik zakładu pracy.

  • 5. Data: 2006-02-23 18:26:09
    Od: Marek Lubiński <m...@n...spam.wp.pl>

    "Parasol" <a...@k...poczta.killznowu.onet.pl> wrote in message
    > Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    .
    > Tak, jednak czy po okresie 3 miesiecy lub chocby po tygodniu mozna go
    > wzywac do rozliczenia ?

    gdybym zarabiał 10tys to bym sobie wykupił poradę prawnika :), ale daleko mi
    do takiej sumy :D:D