PracaGrupypl.praca.dyskusje › zapytanie do moderatora pl.praca.oferowana

  • 11. Data: 2004-01-09 23:05:00
    Temat: Re: zapytanie do moderatora pl.praca.oferowana
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-09 22:01, osoba przedstawiająca się jako "Przemysław
    Maciuszko" napisała:

    > 1. Nic mi nie wiadomo o jakichkolwiek problemach z pocztą - co więcej -

    Witam,

    Miło mi, że Pan zareagował. Też się zdziwiłem jako że miałem już okazję
    wysyłać pocztę na ten serwer. O administratorze przy dostępie modemowym
    to raczej można chyba zapomnieć, nieprawdaż? Po prostu dostałem zwrotkę
    z Pańskiego serwera, że nieakceptuje on poczty na adres, z którego
    przyszedł Pański list.

    > Mylnie zinterpretował Pan w/w fragment opisu grupy pl.praca.dyskusje, gdyż
    > nie zapoznał się Pan w ogóle z zasadami umieszczania ogłoszeń na grupie
    > _moderowanej_

    Z tym się nie zgodzę. Doskonale wiem jak działają grupy moderowane.
    Jeśli jednak post przez kilka dni się nie pojawia (w międzyczasie
    pojawiają się inne więc trudno tłumaczyć że "moderator nie miał czasu
    lub możliwości") to oznacza tyle, że z jakiegoś powodu moderator postu
    na grupę nie wpuścił i nie raczył poinformować nadawcy dlaczego. Stąd
    post na tej właśnie grupie.

    > A netykieta nakazuje zawijać wiersze i ciąć cytaty. Jeśli nie ma Pan ochoty,

    Sugeruję uważnie przeczytać jeszcze raz post, który Pan komentuje i
    napisać czego takiego nie przyciąłem? Zostawiłem dokładnie to do czego
    się odnosiłem w odpowiedzi.
    Zawijanie owszem, w poniedziałek poprawię OE w pracy. O tym zapomniałem.

    > to nie musi Pan dyskutować z kimś, kto nie podpisuje się imieniem i
    > nazwiskiem.

    Owszem nie muszę, ale moje święte prawo zwrócić uwagę.

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 12. Data: 2004-01-09 23:12:46
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-09 21:57, osoba przedstawiająca się jako "Przemysław
    Maciuszko" napisała:

    > 3. W dniu dzisiejszym moderator nie miał możliwości puszczenia ogłoszeń -

    Moderator miał za to możliwość, zrobić to wczoraj i przedwczoraj o czym
    świadczą inne posty, które się na grupie p.p.o. ukazały.

    _ _ _

  • 13. Data: 2004-01-10 00:54:23
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    Przemysław Maciuszko wrote:
    > Ogłoszenia umieszcza się na grupie pl.praca.oferowana, a nie tutaj.
    nieprawda, poczytaj zalozenia grupy

  • 14. Data: 2004-01-10 01:02:46
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    Pe.Ka wrote:
    > wysyłać pocztę na ten serwer. O administratorze przy dostępie modemowym
    > to raczej można chyba zapomnieć, nieprawdaż? Po prostu dostałem zwrotkę
    nie prawdaz.
    root@serwer_gdzie_masz_poczte to prawdopodobnie konto odpowiedniego
    administratora

    > Z tym się nie zgodzę. Doskonale wiem jak działają grupy moderowane.
    chodzilo o ta konkretna grupe.
    p.p.oferowana ma konkretne wymagania co do ogloszen, najwidoczniej cos
    bylo pod prad.
    polecam zapoznac sie jednak z FAQ

    > na grupę nie wpuścił i nie raczył poinformować nadawcy dlaczego. Stąd
    nie musial
    > post na tej właśnie grupie.
    FAQ, poprawic posta, i jeszcze raz na p.p.oferowana :)

    marcin

  • 15. Data: 2004-01-10 09:50:30
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-10 02:02, osoba przedstawiająca się jako "Marcin Smieszek"
    napisała:

    > root@serwer_gdzie_masz_poczte to prawdopodobnie konto odpowiedniego
    > administratora

    No też fakt. Miałem na myśli administratora lokalnego :) Tu jest raczej
    pytanie do admina "pekiełka" bo to on uznał adres moderatora za (nie
    pamiętam już dokładnie jakto było napisane) taki, który poczty ode mnie
    nie przyjmie.

    > FAQ, poprawic posta, i jeszcze raz na p.p.oferowana :)

    Nie opisywałem całej sytuacji ale tak właśnie było. Pierwsza wysyłka
    była niekompletna o czym moderator mnie poinformował. Przejrzałem faq,
    uzupełniłem braki i puściłem jeszcze raz. To ten drugi post nie może się
    dostać na grupę.

    _ _ _

  • 16. Data: 2004-01-10 10:09:25
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Pe.Ka <c...@t...cy> wrote:

    > Moderator miał za to możliwość, zrobić to wczoraj i przedwczoraj o czym
    > świadczą inne posty, które się na grupie p.p.o. ukazały.

    Jeśli nie otrzymał Pan odpowiedzi, a w międzyczasie pojawiły się na grupie
    inne ogłoszenia, oznacza to ni mniej ni więcej to, że Pana ogłoszenie nie
    dotarło do moderatora. Należy więc zatem zapytać moderatora o powód tego czy
    innego niepojawienia się ogłoszenia na grupie. Co zaś do poczty, to
    wyjaśniłem to już zdaje się.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Hodowla kotów szkockich Z Kampinosu*PL

  • 17. Data: 2004-01-10 10:09:49
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin Smieszek <marcin.smieszek@wytnij_to.pointblue.com.pl> wrote:

    > nieprawda, poczytaj zalozenia grupy

    A konkretnie?

  • 18. Data: 2004-01-10 10:19:45
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-10 11:09, osoba przedstawiająca się jako "Przemysław
    Maciuszko" napisała:

> [...]
    > dotarło do moderatora. Należy więc zatem zapytać moderatora o powód tego czy

    To też właśnie usiłowałem uczynić i z tegoż powodu wylądowałem tu, gdzie
    sobie gawędzimy (pierwsze zdanie pierwszego posta w tym wątku) :)

    > innego niepojawienia się ogłoszenia na grupie. Co zaś do poczty, to
    > wyjaśniłem to już zdaje się.

    W porządku. Spróbuję w poniedziałek pogadać z hell.pl jeszcze raz, choć
    szanse powodzenia wydają się nikłe bo próbowałem wysłać ten list 3 czy 4
    razy.

    Jak się nie uda pewnie tu wrócę i spróbujemy znaleźć jakąś inną formę
    kontaktu.

    _ _
    ((__)) //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (00) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /
    nn--(o__o)--nn-// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 19. Data: 2004-01-10 15:33:39
    Od: Marcin Smieszek <marcin.smieszek@WYTNIJ_TO.pointblue.com.pl>

    > A konkretnie?
    p.p.dyskusje ma sluzyc m.in. zamieszczaniu ogloszen z takich czy innych
    wzgledow nie umieszczonych na p.p.oferowania ani p.p.szukana

    marcin

  • 20. Data: 2004-01-11 11:24:36
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Marcin Smieszek <marcin.smieszek@wytnij_to.pointblue.com.pl> wrote:

    > p.p.dyskusje ma sluzyc m.in. zamieszczaniu ogloszen z takich czy innych
    > wzgledow nie umieszczonych na p.p.oferowania ani p.p.szukana

    Zdaje się, że nie zrozumiałeś tego zapisu. Nie są tutaj dozwolone
    ogłoszenia, które zostały odrzucone na ppo ze względów proceduralnych, tylko
    wyjątkowo są dopuszczone tutaj ogłoszenie związane z pracą, które _nie_
    pasują do grup ppo ani pps.