PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pozycjonowanie stron

  • 1. Data: 2004-01-09 13:18:10
    Temat: Pozycjonowanie stron
    Od: "Adam Kozlowski" <n...@a...com.pl>

    Witam,
    Mam klineta ktory taka usluga jest zainteresowany wraz z innymi rzeczami,
    ale jak na razie musze poznac ceny za wykonanie takiej uslugi i zlozyc mu
    oferte. Czy ktos z Was moze mnie oswiecic na czyms cos takiego polega oraz
    na przyblizonych cenach, jak wyglada umowa z taka osoba itd.
    Chyba ze ktos z Was zna sie na ww. temacie i bylby zainteresowany wspolpraca
    to prosze o kontakt.

    Adam Kozlowski
    ps. prosze usunac _NO_SPAM z adresu.

  • 2. Data: 2004-01-09 14:05:59
    Temat: Re: Pozycjonowanie stron
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > Czy ktos z Was moze mnie oswiecic na czyms cos takiego polega

    wyszukiwarki indeksują strony według pewnych reguł. Część z nich jest
    unikalna dla danej wyszukiwarki. Znajomość tych reguł i skonstruowanie
    strony "pod" te reguły zwiększy szanse podwyższenia pozycji strony w
    listingach. Dlaczego ważny jest trafny zwrot - to oczywiste - im wyzej w
    listingu tym wiecej osob wejdzie, bo malo kto ogląda 2, 3, i nast. strony
    listingu.
    Dlatego np. google jest taki dobry, bo nie zwraca uwagi na słowa kluczowe
    (co robi np altavista, dzięki czemu wstukując: skarpetki, możesz zobaczyć
    strony typu sex). Dodatkowo w google'u masz np. system page rank, który
    wyżej ceni te strony, do których odwołują się linkami inne strony o podobnej
    treści. itd. itp..

    TSS

  • 3. Data: 2004-01-09 14:12:22
    Od: "Adam Kozlowski" <n...@a...com.pl>

    "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > strony typu sex). Dodatkowo w google'u masz np. system page rank, który
    > wyżej ceni te strony, do których odwołują się linkami inne strony o

    ok ta czesc lapie, dzieki za informacje :)
    Teraz druga czesc pytania, sa ponoc osoby ktore sie tym trudnia i musze
    wiedziec ile ich praca kosztuje, jakie sa stawki itp

    Adam

  • 4. Data: 2004-01-09 14:36:27
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > ok ta czesc lapie, dzieki za informacje :)
    > Teraz druga czesc pytania, sa ponoc osoby ktore sie tym trudnia i musze
    > wiedziec ile ich praca kosztuje, jakie sa stawki itp

    też się podłączę do tego pytania, bo jak pozycjonowałem tylko swoje strony i
    dla siebie.

    ST

  • 5. Data: 2004-01-09 21:30:21
    Od: "psycomy" <a...@u...pl>

    Adam Kozlowski:

> [...]
    > oferte. Czy ktos z Was moze mnie oswiecic na czyms cos takiego polega oraz

    normalna umowa zlecenie; co do pozycjonowania to dla malo obciazonego
    wyrazenia/slowa page rank olej w google - przy popularnych frazach moze byc
    natomiast wazne

    co do cennika - wez ze 200 miesiecznie za utrzymanie miejsc 1-3 np w google
    i dla odmiany onecie dorzucjac kilka innych slow/fraz kluczowych; chyba, ze
    slowa obciazone to mozesz dac wiecej

    --
    psycomy

  • 6. Data: 2004-01-10 05:14:32
    Od: "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl>

    Jak juz bedziesz pozycjonowal to lepiej dobrze przemysl wszystko
    zanim zaczniesz kombinowac z madrosciami zdobytymi w necie ;)
    Bo jest masa sposobów na dostanie sie do pierwszej 10 tyle ze za niewlasciwe
    mozna wyleciec na koniec listy albo zostac calkowicie usunietym z katalogu
    wyszukiwarki :)

  • 7. Data: 2004-01-10 14:51:28
    Od: "psycomy" <a...@u...pl>

    RoBaK:

> [...]
    > Bo jest masa sposobów na dostanie sie do pierwszej 10 tyle ze za
    > niewlasciwe mozna wyleciec na koniec listy albo zostac calkowicie

    ale on sie pytal o pozycjonowanie stron a nie o spamowanie wyszukiwarek :P

    --
    psycomy

  • 8. Data: 2004-01-11 10:03:51
    Od: "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl>

    Użytkownik "psycomy" <a...@u...pl> napisał w wiadomości
    > RoBaK:

    > ale on sie pytal o pozycjonowanie stron a nie o spamowanie wyszukiwarek :P
    >
    > --
    > psycomy

    Ta szkoda tylko ze to jedno i to samo ;)
    Prawda jest taka ze jak masz dobry serwis to nie musisz sie meczyc za bardzo
    z pozycjonowaniem a i tak twoja strona bedzie w pierwszej 10 ;)
    Myslisz ze serwisy ktore wywala w pierwszej 3 znalazly sie tam bo ktos znal
    sie bardzo dobrze na pozycjonowaniu ? hehe dobre sobie chyba jeszcze troche
    malo wiesz na ten temat ...

    --
    Pozdawiam

  • 9. Data: 2004-01-11 11:34:19
    Od: "psycomy" <a...@u...pl>

    RoBaK:

    > Myslisz ze serwisy ktore wywala w pierwszej 3 znalazly sie tam bo ktos
    > znal sie bardzo dobrze na pozycjonowaniu ? hehe dobre sobie chyba jeszcze
    > troche malo wiesz na ten temat ...

    Myslisz, ze serwisy, ktore np oferuja informacjie zwiazane z mp3, dzwonkami,
    sexem czy tapetami znalazly w pierwszej 3 przez przypade..., ups sorry,
    przez przez to ze sa dobre? hehe dobre sobie, chyba jeszcze malo wiesz na
    ten temat...

    daruj sobie, bo naprawde gadasz takie bzdury, ze tylko posmiac sie mozna lol

    choc moge przyznac, ze slowa, ktore sa malo obciazone nie trzeba za bardzo
    pozycjonowac lub nie trzeba wogole

    --
    psycomy

  • 10. Data: 2004-01-11 13:32:08
    Od: "RoBaK" <dalnetdalnet (WyKaSuJ !!!) @gdynia.mm.pl>

> [...]
    lol

    > choc moge przyznac, ze slowa, ktore sa malo obciazone nie trzeba za bardzo

    ty jednak jesteś z lekka przymulony ;)

    wpisz sobie w google "mp3" albo "sex" i powiedz jakie strony znalazły

    sie tam w pierwszej 10 bo nie wydaje mi sie żeby wyskoczyły tam strony z
    gołymi babkami czy tez z nielegalnymi mp3 :)

    Tak wiec pośmiać sie można raczej z ciebie :))

    Jak jesteś taki cwaniak to napisz byle jaka stronę i wykorzystaj to swoje
    pozycjonowanie

    żeby znalazła sie po wpisaniu w googlach "sex" choć w pierwszej 10 :)

    Jak juz to zrobisz to wtedy będziesz miał pełne prawo do wygłaszania takich
    bzdur a póki co to weź zajmij sie lepiej czyms innym ...

    Pozycjonowanie owszem działa ale w gównianych wyszukiwarkach ...