PracaGrupypl.praca.dyskusje › Oferta pracy !!! Jak robić pieniądze w internecie

  • 1. Data: 2004-01-09 12:01:21
    Temat: Oferta pracy !!! Jak robić pieniądze w internecie
    Od: d...@p...onet.pl

    Proponuje dobra prace w domu, potrzebny jest tylko dostęp do komputera i
    internetu nie jest to żadna bajka polegajaca na klikanie w jakies banery
    wystarczy że popracujesz 30 minut dziennie i zysk masz pewny. Na tym nie da się
    stracić.
    Jesli chcesz wiedzieć więcej na ten temat pisz pod d...@w...pl
    pozdrawiam i zapraszam do współpracy!

  • 2. Data: 2004-01-09 14:21:50
    Temat: Re: Oferta pracy !!! Jak robić pieniądze w internecie
    Od: "Piotr Kędziak" <k...@o...pl>

    Użytkownik <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > internetu nie jest to żadna bajka polegajaca na klikanie w jakies banery
    > wystarczy że popracujesz 30 minut dziennie i zysk masz pewny. Na tym nie

    SPAM !!! NTG !!! SPAM !!!
    i naiwny szuka następnych naiwnych !!

  • 3. Data: 2004-01-11 16:43:12
    Od: "segka" <s...@n...pl>

> [...]
    > internetu nie jest to żadna bajka polegajaca na klikanie w jakies banery
    > wystarczy że popracujesz 30 minut dziennie i zysk masz pewny. Na tym nie

    Mam serdecznie dosyc takiego spamu i to na roznych grupach....
    Dosc tego!

    KS

  • 4. Data: 2004-01-11 22:49:02
    Od: Michał Zaborowski <m...@o...pl>

    Witam,

    > Mam serdecznie dosyc takiego spamu i to na roznych grupach....
    > Dosc tego!

    Ja też - i dlatego wysyłam do Andrzeja Buse ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Michał Zaborowski (TeXXaS)