PracaGrupypl.praca.dyskusje › z serii ile moze zarobic?

  • 1. Data: 2005-09-29 10:14:13
    Temat: z serii ile moze zarobic?
    Od: Bartek <b...@N...torun.org.pl>

    Hej,
    Mam pytanie, ile moze zarabiac osoba o takich kwalifikacjach w
    wojewodztwie kuj-pom
    - Student 4 roku kierunku informatycznego - zaocznie
    - 5 lat doswiadczenia przy pracy z systemami UNIX
    (FreeBSD,NetBSD,OpenBSD,Linux, 2 lata Mac OS X)
    - Bardzo dobra znajomosc z zakresu sieci komputerowych
    (LAN,WLAN,WAN,VLAN itp)
    - Umiejetnosc konfiguracji urzadzen CISCO - bez certyfikatow
    - Znajomosc obslugi centralki telefonicznej Avaya - bez certyfikatu
    - Podstawowa znajomosc od strony administracyjnej takiego software jak:
    CITRIX Metaframe, HP OpenView, Lotus Domino)

    Doswiadczenie: od 5 lat wspolpracuje z malymi firmami i instytucjami w
    moim regionie (glownie administracja serwerami UNIX, sieci komputerowe,
    Windows workstacje),od 2 lat wspolpracuje z dosyc duza firma providerska
    w moim miescie, od pol roku pracuje w duzej miedzynarodowej korporacji,
    zarabiam tam doslownie grosze. Nadszedl czas przedluzenia umowy i nie
    wiem do konca na ile moge sie wycenic.

    Jakis zakres cenowy w mojej okolicy? Mnie by interesowalo 2500 na reke
    ale nie wiem czy to nie jest za duzo? Co sadzicie?

  • 2. Data: 2005-09-29 11:03:04
    Temat: Re: z serii ile moze zarobic?
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@N...torun.org.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jakis zakres cenowy w mojej okolicy? Mnie by interesowalo 2500 na reke ale
    > nie wiem czy to nie jest za duzo? Co sadzicie?

    Sądzę, że 850 zł brutto to realna stawka.

    MS

  • 3. Data: 2005-09-29 11:30:05
    Od: d...@g...pl

    > Sądzę, że 850 zł brutto to realna stawka.

    Ja rowniez.

  • 4. Data: 2005-09-29 11:48:14
    Od: "JacoleX" <...@...biz>

    Użytkownik <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Ja rowniez.

    Dajcie spokoj, to nie jest zabawne. Gosc gotow pomyslec, ze to prawda. A
    pozniej wszyscy sie dziwia, ze informatycy tak malo zarabiaja, bo zawsze sie
    znajdzie ktos, kto chce pracowac za darmo. Najpierw narzekacie, a potem sami
    innym dajecie takie pomysly.

    --
    Jacolex

  • 5. Data: 2005-09-29 11:55:28
    Od: "F.M.T" <f...@b...bla>

    "JacoleX" <...@...biz> wrote in message news:dhgkga$rii$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > pozniej wszyscy sie dziwia, ze informatycy tak malo zarabiaja, bo zawsze
    > sie znajdzie ktos, kto chce pracowac za darmo. Najpierw narzekacie, a

    Ale oni maja racje. Czlowiek ktory zadaje takie pytanie, albo chce zeby go
    wszyscy pochwalili za to co potrafi, albo nie potrafi sie wycenic. W obu
    przypadkach nie powinien wiecej niz 850 Brutto zarobic ;-)

    FMT

  • 6. Data: 2005-09-29 11:57:07
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Bartek napisał(a):
> [...]
    > Jakis zakres cenowy w mojej okolicy? Mnie by interesowalo 2500 na reke
    > ale nie wiem czy to nie jest za duzo? Co sadzicie?
    Napisz czy jest to jakies wieksze miasto, typu bydgoszcz/torun czy tez
    mniejsze. I ile orientacyjnie zarabiasz, jaka masz forme wspolpracy
    (umowa o prace, zlecenie itp). No i czy chcesz ta podwyzke od tej
    korporacji czy tez firmy providerskiej?

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-09-29 12:01:11
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    Użytkownik "JacoleX" <...@...biz> napisał w wiadomości
> [...]
    > pozniej wszyscy sie dziwia, ze informatycy tak malo zarabiaja, bo zawsze
    > sie znajdzie ktos, kto chce pracowac za darmo. Najpierw narzekacie, a

    Pokaż mi tu palcem kogoś w wieku 20-35 lat, kto nie jest "informatykiem
    bez certyfikatów". Na 10 przypadkowo napotkanych osób 8 ma podobne
    kwalifikacje. Niestety, takie czasy...

    MS

  • 8. Data: 2005-09-29 12:41:01
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Marek HAGA" <m...@v...pl> wrote in

    > Pokaż mi tu palcem kogoś w wieku 20-35 lat, kto nie jest
    > "informatykiem bez certyfikatów". Na 10 przypadkowo napotkanych osób 8
    > ma podobne kwalifikacje. Niestety, takie czasy...

    $v+

[...]

    $v-

    masz na mysli te kwalifikacje?? chcesz powiedziec ze na 10
    przypadkowo spotkanych na ulicy osob, 8 osob ma kilkuletnie
    doswiadczenie w administracji serwerami *nix i chociazby
    dotykalo konsoli od CITRIX Metaframe czy Lotus Domino??

    jezeli tak uwazasz, to jestes dla mnie PLONK;

    adas;

  • 9. Data: 2005-09-29 13:44:09
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Użytkownik "adasiek" <p...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
    ..
    > jezeli tak uwazasz, to jestes dla mnie PLONK;

    Raczej koledze chodzi o to, że wszyscy co to kiedyś zainstalowali RedHata z
    płytki z Chipa albo też zresetowali CMOS zworką uważają, że są już mastahami i
    guru w IT - informatykami :)
    Moja kuzynka stwierdziła ostanio, że jej synek to jest już informatykiem bo
    biegle pracuje na kompie.

    CAT

  • 10. Data: 2005-09-29 13:51:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Catalyst napisał(a):

    > Moja kuzynka stwierdziła ostanio, że jej synek to jest już informatykiem bo
    > biegle pracuje na kompie.

    A smutni panowie w ciemnych garniturach juz ich odwiedzali? ;P

    j.