PracaGrupypl.praca.dyskusjez serii ile moze zarobic? › Re: z serii ile moze zarobic?
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: z serii ile moze zarobic?
    Date: Thu, 29 Sep 2005 12:41:01 +0000 (UTC)

    "Marek HAGA" <m...@v...pl> wrote in
    news:dhgl0n$13m$1@inews.gazeta.pl:

    > Pokaż mi tu palcem kogoś w wieku 20-35 lat, kto nie jest
    > "informatykiem bez certyfikatów". Na 10 przypadkowo napotkanych osób 8
    > ma podobne kwalifikacje. Niestety, takie czasy...

    $v+

    - 5 lat doswiadczenia przy pracy z systemami UNIX
    (FreeBSD,NetBSD,OpenBSD,Linux, 2 lata Mac OS X)
    - Bardzo dobra znajomosc z zakresu sieci komputerowych
    (LAN,WLAN,WAN,VLAN itp)
    - Umiejetnosc konfiguracji urzadzen CISCO - bez certyfikatow
    - Znajomosc obslugi centralki telefonicznej Avaya - bez certyfikatu
    - Podstawowa znajomosc od strony administracyjnej takiego software jak:
    CITRIX Metaframe, HP OpenView, Lotus Domino)

    $v-

    masz na mysli te kwalifikacje?? chcesz powiedziec ze na 10
    przypadkowo spotkanych na ulicy osob, 8 osob ma kilkuletnie
    doswiadczenie w administracji serwerami *nix i chociazby
    dotykalo konsoli od CITRIX Metaframe czy Lotus Domino??

    jezeli tak uwazasz, to jestes dla mnie PLONK;

    adas;