PracaGrupypl.praca.dyskusje › z serii ile moze zarobic?

  • 21. Data: 2005-10-01 15:48:17
    Temat: Re: z serii ile moze zarobic?
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Doswiadczenie: od 5 lat wspolpracuje z malymi firmami i instytucjami w
    > moim regionie (glownie administracja serwerami UNIX, sieci komputerowe,
    > Windows workstacje),od 2 lat wspolpracuje z dosyc duza firma providerska
    > w moim miescie, od pol roku pracuje w duzej miedzynarodowej korporacji,
    > zarabiam tam doslownie grosze. Nadszedl czas przedluzenia umowy i nie
    > wiem do konca na ile moge sie wycenic.
    >
    > Jakis zakres cenowy w mojej okolicy? Mnie by interesowalo 2500 na reke
    > ale nie wiem czy to nie jest za duzo? Co sadzicie?

    2000-2500 netto. Gdyby duża ilość informatyków-komputerowców nie godziła się
    na stawki 800zł netto. To "Rynek" byłby zmuszony do takich płac. Jestem
    grafikiem-technikiem DPT z doswiadczeniem 8 letnim, dodatkowo prywatnie się
    tym też interesuję :-). Koleś z agencji reklamowej proponował mi 800zł na
    rękę. Ale za godziny nadliczbowe nie płacę ... - zaznaczył. Wyśmiałem gnoja
    w twarz.

    Pozdr
    Kriss