PracaGrupypl.praca.dyskusjewzor CV › Re: wzor CV
  • Data: 2006-06-11 23:48:46
    Temat: Re: wzor CV
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "XYZ" <x...@x...wp.pl> wrote in
    news:Ag0jg.7639$n13.2492@newsfe2-win.ntli.net:

    > Heh pisze tylko iz Ja bym uzyl innego szablonu. Szadze tak z wlasnego
    > doswiadczenia.

    > Po wyslaniu owego szablonu dostalem prace za ktora moge w rok kupic
    > mieszkanie w Polsce i smiem twierdzic iz owe CV sie do tego

    po pierwsze: takie stwierdzenie nie mowi nam tutaj kompletnie nic;
    moze byc tak, ze dostales warunki finansowe np. o 15% gorsze niz
    typowo placi sie na takim stanowisku; to juz by cos mowilo; proby
    oceniania poziomu zarobkow na podstawie ich wartosci nabywczej w
    innym kraju sa dosyc glupim pomyslem;

    > przyczynilo poniewaz uslyszalem iz rekturujacy byl pod wrazeniem.

    po drugie: o ile dobrze rozumiem, to w calym tym watku stoisz na
    stanowisku, ze strona graficzna CV nie powinna nikogo interesowac;
    Twoim zdaniem liczy sie tylko zawartosc; skoro tak jest, to prosze
    wytlumacz nam jak to mozliwe, ze rekrutujacy byl pod wrazeniem CV;
    przeciez CV ze swojej natury - Twoim zdaniem - nie moze wywolac w
    rekrutujacym zadnej reakcji; a jednak wywolalo - byl pod wrazeniem;

    [...]
    > wyzywajacy i moze draznic, pomysl , pomysl , pomysl. Rob jak uwazasz.

    zabawne; moze nie zauwazyles, ale Maciek wlasnie pomyslal; no w
    efekcie wyszlo mu cos, z czym Ty sie nie zgadzasz; ale dziwnym jest
    odmawianie Mackowi tutaj wlasnie pomyslunku; pomysl, pomysl, pomysl:
    zaprezentowany przez Macka wzor CV jest efektem... procesu myslowego;
    nie jest?

    pzdrv;
    adas;