PracaGrupypl.praca.dyskusjewzor CV › Re: wzor CV
  • Data: 2006-06-16 18:31:31
    Temat: Re: wzor CV
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 14 Jun 2006 23:04:47 +0200, Maciek Sobczyk wrote:

    >Nie chciało mi się już definiować stylów, ale to fakt - lepiej
    >definiować, niż formatować na bieżąco.

    Teoretycznie jeżeli płodzi się jednostronnicowy, niezbyt skomplikowany
    dokument to szybciej będzie sformatować tekst z palca. Tylko że gdy
    się chce pochwalić znajomością Worda, to należy sformatować dokument
    samymi stylami. Czasami CV w wersji elektronicznej, to w
    rzeczywistości sprawdzian ze znajomości Worda, zatem uświadom
    znajomych, bo może o tym nie wiedzą :-)

    (...)
    >Pierwszą wersję robiłem znajomej pod konkretną "zdjęciową" ofertę.

    A jakie to stanowisko, że wymagano zdjęcia? Kelner(ka)?

    (...)
    >P.S. Jak idą przygotowania?

    Na razie są na etapie bardzo wczesnego planowania. Do tej pory "udało"
    mi się całkowicie wyeliminować ZUS, poszukuję jeszcze środków na
    rozruch (żeby nie wydać ani złotówki z własnej kieszeni) i przyglądam
    się pewnym rozporządzeniom, które mogą spowodować że budżet przez
    kilka lat będzie wypłacał mi kasę za nic :-) Niestety, kwestia
    optymalizacji podatkowej wciąż pozostaje otwarta.

    --
    pozdrawiam
    Bremse