PracaGrupypl.praca.dyskusjewzor CV › Re: wzor CV
  • Data: 2006-06-15 00:00:21
    Temat: Re: wzor CV
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Maciej Sobczyk napisal:

    >Pierwszą wersję robiłem znajomej pod konkretną "zdjęciową" ofertę.

    Sie wetne z ciekawostka. Widziales kiedys filipinskie CV? Ja niedawno widzialam
    i byl to dla mnie lekki szok kulturowy. Cala pierwsza strone zajmuja dane
    osobowe: imie, nazwisko, data urodzenia, miejsce urodzenia, wzrost, waga,
    wyznanie, stan cywilny, dzieci, imie i nazwisko ojca i matki itp. Zdjecie
    oczywiscie tez jest.
    Filipinka powiedziala mi, ze na Filipinach wlasnie tak ma wygladac kanoniczne
    CV, bo przy zatrudnianiu bardzo bierze sie pod uwage spoleczny "background".
    Kraje wysoko rozwiniete maja druga skrajnosc - data urodzenia i zdjecie sa
    niewskazane, religia i pisanie o rodzicach/rodzinie to juz bardzo powazny blad,
    tu w NZ w zlym guscie jest nawet wskazywanie na kraj pochodzenia w przypadku
    bycia imigrantem.

    Zastanawiajaca jest ta zaleznosc akceptowanej/wymaganej ilosc informacji
    pozamerytorycznych w CV od sytuacji gospodarczej danego kraju :)

    I.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl