PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie - problem

  • 1. Data: 2002-06-07 19:04:18
    Temat: wypowiedzenie - problem
    Od: "MUGOL" <d...@h...pl>

    witam
    mam maly problem mozliwe ze bede mial mozliwosc zmiany pracy (na lepsza
    oczywiscie)
    i tu mam problem
    kilka dni temu podpisalem umowe na czas okreslony (3mies)
    - tzw. okres probny
    jak mi radzicie zeby ladnie firmie powiedziec ze jednak chce szybciej odejsc
    i ni zamierzam u nich pracowac?
    pozdrawiam
    MUGOL

  • 2. Data: 2002-06-08 21:20:55
    Temat: Re: wypowiedzenie - problem
    Od: "Enif" <e...@g...pl>

    Użytkownik "MUGOL" <d...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - tzw. okres probny
    > jak mi radzicie zeby ladnie firmie powiedziec ze jednak chce szybciej

    z tego co sie orientuje to okres wypowiedzenia
    na okresie probnym to 2 dni
    piszesz pismo wreczasz przelozonemu i tyle chyba
    ;)

  • 3. Data: 2002-06-10 07:03:40
    Od: "Amadea" <a...@2...pl>

    zwroc uwage na to czy masz umowe na okres probny, czy na czas okreslony, bo
    jak na czas
    okreslony to wtopa - takiej umowy sie wypowiedziec nie da ;-))))) - trzeba
    sie wtedy
    dogadac z pracodawca, co do rozwiazania umowy za porozumieniem stron
    pzdr
    Ama

  • 4. Data: 2002-06-10 08:18:01
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Amadea" <a...@2...pl> napisał w wiadomości
    > okreslony to wtopa - takiej umowy sie wypowiedziec nie da ;-))))) - trzeba

    Dokładnie. Okres wypowiedzenia 3 miesięcznej umowy na okres próbny wynosi 2
    tygodnie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-06-10 18:26:58
    Od: "MUGOL" <d...@h...pl>

    o dzieki wielkie za informacje
    - mam podpisana umowe o prace na czas okreslony - 3 miesiecy
    okresem probnym tak sobie tylko to nazwalem bo realnie w umowie nie ma
    takiego stwierdzenia
    zatem 2 tygodnie jaki mi zasugerowaliscie
    pozdrawiam
    Mugol

  • 6. Data: 2002-06-11 09:14:23
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > - mam podpisana umowe o prace na czas okreslony - 3 miesiecy
    [...]
    > zatem 2 tygodnie jaki mi zasugerowaliscie

    Nie, 3 miesięcznej umowy na czas określony nie można wypowiedzieć.

    KP:
    Art. 32. Par. 1. Każda ze stron może rozwi?zać za wypowiedzeniem umowę o
    pracę zawart? na:
    1) okres próbny,
    2) (skre?lony),
    3) czas nie okre?lony.

    Zauważ, że nie ma tu umowy na czas określony.

    Art. 33. Przy zawieraniu umowy o pracę na czas okre?lony, dłuższy niż 6
    miesięcy, strony mog? przewidzieć dopuszczalno?ć wcze?niejszego rozwi?zania
    tej umowy za dwutygodniowym wypowiedzeniem.

    Ale musi być klauzula w umowie _i_ umowa na czas > 6 miesięcy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775