PracaGrupypl.praca.dyskusje › zatrudnianie absolwentow

  • 1. Data: 2002-06-07 12:27:52
    Temat: zatrudnianie absolwentow
    Od: prussak <p...@w...pl>

    chcialbym skierowac do grupowiczow dwa bardzo wazne dla mnie pytania.

    przede wszystkim prosilbym o wyjasnienie mi na czym polegaja korzysci
    pracodawcy zatrudniajacego absolwenta. slyszalem, ze chodzi o jakies
    ulgi podatkowe czy cos w tym stylu, ale nie bardzo wiem, jak to
    dokladnie wyglada.

    znacie moze linki do jakichs stron www, ktore by ten problem
    naswietlaly?

    druga rzecz:
    zatrudnilem sie w maju jako rachmistrz spisowy na umowe zlecenia. czy
    powoduje to utrate statusu absolwenta czy tez nie?

    z gory wielkie dzieki.

  • 2. Data: 2002-06-07 12:50:49
    Temat: Re: zatrudnianie absolwentow
    Od: "Maciej M." <m...@f...onet.pl>