PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy to zarty?

  • 1. Data: 2002-06-07 15:39:35
    Temat: Czy to zarty?
    Od: Tyrmand <b...@k...net.pl>

    Zajrzyjcie na http://www.pracuj.pl/s-moja_kariera-artykuly_tresc.j
    sp?id=196
    podaja tam zarobki wg. branz zebrane przez dwa portale.
    Zarabiamy nie mniej niz 2100PLN :-).
    --
    Tyrmand

  • 2. Data: 2002-06-07 16:32:51
    Temat: Re: Czy to zarty?
    Od: ErkA <N...@p...onet.pl>

    On Fri, 07 Jun 2002 17:39:35 +0200, Tyrmand <b...@k...net.pl> wrote:

    >Zajrzyjcie na http://www.pracuj.pl/s-moja_kariera-artykuly_tresc.j
    sp?id=196

    buuuuuuuu

    Brak dostępu. Musisz być zalogowanym użytkownikiem.
    --
    rafi serdecznie pozdrawia
    ja: zaczne byc nieuczciwy i bede zyl

  • 3. Data: 2002-06-07 18:47:39
    Od: <u...@s...pl>

> [...]
    http://www.pracuj.pl/s-moja_kariera-artykuly_tresc.j
    sp?id=196
    >podaja tam zarobki wg. branz zebrane przez dwa portale.

    Ale napisale jak nizej :)
    Tylko ze to nie jest reprezentatywne moim skromnym zdaniem :)

    Badanie przeprowadzily portale Onet.pl i pracuj.pl. Próba badawcza
    wynosila 30 tys. osób. Oznacza to, ze badanie jest bardzo
    reprezentatywne ale - uwaga - tylko dla grupy internautów, czyli zwykle
    osób mlodych (trzy czwarte badanych jest przed czterdziestka), lepiej
    wyksztalconych (ponad polowa ma wyksztalcenie wyzsze lub niepelne
    wyzsze) i mieszkanców duzych miast. Te osoby zarabiaja ponadprzecietnie

    --
    pozdrawiam
    Ula

  • 4. Data: 2002-06-08 18:45:51
    Od: "Janusz Kesik" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    > Badanie przeprowadzily portale Onet.pl i pracuj.pl. Próba badawcza
    > wynosila 30 tys. osób. Oznacza to, ze badanie jest bardzo
    > reprezentatywne ale - uwaga - tylko dla grupy internautów

    Pewnie pytali w centrum Stolycy, to wyszły takie wyniki.

    Janusz Kęsik
    j...@i...pl

  • 5. Data: 2002-06-08 20:02:30
    Od: "Jacuo" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janusz Kesik" <j...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:adtjcv$60q$1@news.gazeta.pl...

    > Pewnie pytali w centrum Stolycy, to wyszły takie wyniki.

    Jezeli internet jest w centrum stolicy i nigdzie indziej, to tak ...

    --
    Jacek

  • 6. Data: 2002-06-11 11:48:51
    Od: "fik" <f...@...b.c>