PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie .. co mozna zrobic ? › Re: wypowiedzenie .. co mozna zrobic ?
  • Data: 2003-04-28 21:27:15
    Temat: Re: wypowiedzenie .. co mozna zrobic ?
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Mon, 28 Apr 2003 20:26:55 +0200, "sqrczak"
    <j...@w...pl> zakodował:
    > w związku z likwidacją stanowiska pracy na skutek zmian

    To jest o tyle dobre, że dostaje odprawę - po 1 lipca, jeżeli to mała
    firma, to odprawy nie będzie.

    >co ciekawe , dostała ustna informację że może iść do domu i nie musi
    >pracowac do końca wypowiedzenia , a na kwicie nic takiego nie ma ...
    >jak dla mnie zakrawa to na proobe dyscyplinarki ....

    Jak nie ma na piśmie zwolnienia z obowiązku świadczenia pracy to po
    zwolnieniu musi stawić się w pracy (a jak nie zechcą wpuścić na teren
    zakładu, to IMVHO warto wezwać policję, żeby mieć na to jakiś dowód).
    Inaczej faktycznie grozi to komplikacjami.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775