PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie .. co mozna zrobic ? › Re: wypowiedzenie .. co mozna zrobic ?
  • Data: 2003-04-29 09:07:58
    Temat: Re: wypowiedzenie .. co mozna zrobic ?
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > Jesli tego sie nie widzi - nie nalezy pozniej narzekac na slabo
    > dzialajaca sluzbe zdrowia, dziurawe drogi itp. Albo - albo - nie ma
    > stanu posredniego.

    Pracowałem jako sprzątacz w przychodni i coś mogę powiedzieć - multum
    rejestratorek, kupę niepotrzebnej nikomu powierzchni, lekarze pracujący
    pół dnia mają własne gabinety wyłącznie do swojej dyspozycji, a zdarza
    się, że mają np. dwa gabinety itd. To już są ogromne koszty. Dopóki
    placówki służby zdrowia nie będą mogły upadać, dopóty nic się tutaj nie
    zmieni.

    Co do ubezpieczenia zdrowotnego (nie mylić z chorobowym, o którym była
    wcześniej mowa) - ubezpieczenie zdrowotne jest przykładem normalnego
    ubezpieczenia. I nie widzę powodów do zdziwienia, że zabiegi kosztują
    więcej niż składki wnoszone przez pracownika - jak kupujesz AC na
    samochód, to płacisz cenę samochodu czy mniej?

    Flyer