PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie .. co mozna zrobic ? › Re: wypowiedzenie .. co mozna zrobic ?
  • Data: 2003-04-28 18:26:55
    Temat: Re: wypowiedzenie .. co mozna zrobic ?
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen x...@c...sz napisał :

    > Nie ma znaczenia - zawsze można wcześniej.

    to już wiem

    > Jeżeli nie podjęła pracy (czyli nie usiadła przy biórku czy nie
    > odpowiadała na pytanie związane z jej pracą) to wypowiedzenie jest
    > nieważne. Ale jeżeli popracowała choć przez chwilę to niestety, była
    > obecna w PRACY (czasami nie warto iść pracodawcy na rękę). O
    > możliwości odwołania powinno być pouczenie na wypowiedzeniu - w tej
    > sytuacji warto z tego skorzystać.

    nie , nie podjęła
    nie odpowiadała na pytania
    weszła powiesiła płaszcz, położyła torebke na fotelu i została
    zaproszona do pokoju kierownika ......

    > Jakie jest uzasadnienie - przy umowie na czas określony musi być.

    w związku z likwidacją stanowiska pracy na skutek zmian
    organizacyjnych na podstawie art 10 ustawy z dnia 28 grudnia 1989 r o
    szczególnych zasadach rozwiązywania z pracownikami stosunków pracy ble
    ble ble te i ten rozwiązuje z panią umowę o pracę .......

    co ciekawe , dostała ustna informację że może iść do domu i nie musi
    pracowac do końca wypowiedzenia , a na kwicie nic takiego nie ma ...
    jak dla mnie zakrawa to na proobe dyscyplinarki ....