PracaGrupypl.praca.dyskusjewypowiedzenie .. co mozna zrobic ? › Re: wypowiedzenie .. co mozna zrobic ?
  • Data: 2003-04-28 21:47:18
    Temat: Re: wypowiedzenie .. co mozna zrobic ?
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kaizen x...@c...sz napisał :

    > To jest o tyle dobre, że dostaje odprawę - po 1 lipca, jeżeli to
    mała
    > firma, to odprawy nie będzie.

    dobre niedobre
    my na razie trzymamy się wersji , ze wypowiedzenie jest bez podstaw
    prawnych ...
    kurcze wszystko mogło być dużo prostsze
    mogła po prostu napisać wniosek o urlop wychowawczy
    ale po co ułatwiać komuś życie , skoro można je skomplikowac

    > Jak nie ma na piśmie zwolnienia z obowiązku świadczenia pracy to po
    > zwolnieniu musi stawić się w pracy (a jak nie zechcą wpuścić na
    teren
    > zakładu, to IMVHO warto wezwać policję, żeby mieć na to jakiś
    dowód).
    > Inaczej faktycznie grozi to komplikacjami.

    no właśnie ...
    jakoś tak mi się wydaje że ktoś miał wielką ochotę tutaj namieszac ...