PracaGrupypl.praca.dyskusjewymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ? › Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    From: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: wymagania pracodawcy - przegięcie czy nie ?
    Date: Fri, 12 Sep 2003 00:37:22 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@serwer.tvgawex.pl

    Użytkownik "r c" <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bjq7lf$a6q$1@inews.gazeta.pl...
    > Pytanie tylko na jakim poziomie, bo po trochu o każdym z tych zagadnień
    > słyszał zapewne każdy student informatyki i coś tam w tym dłubał.

    Zakładam, że zna = napisał parę rzeczy. O doświadczeniu nie będę się
    wypowiadać. W przytoczonym ogłoszeniu nie było nic na ten temat.Inną sprawą
    jest fakt, że masa osób podchodzi do ogłoszeń bezkrytycznie i zgłasza się,
    choć nic nie wie na temat środowisk podanych w ogłoszeniu. Co do studentów
    informatyki. Z niektórych przeczytanych przeze ze mnie postów wynika, że
    pewna ich część nie słyszała o wymienionych w ogłoszeniu
    środowiskach/programach/bazach.

    >Jeżeli tak
    > klasyfikujemy nasze kwalifikacje, to proszę mi uwierzyć Panie Jarosławie,
    że
    > ja bym trochę więcej ich powymieniał i to nie tylko z tej dziedziny. Tylko
    po
    > co z siebie robić idiotę?

    A z tym całkowicie się zgadzam. Ale niektórzy to lubią:)

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki