PracaGrupypl.praca.dyskusje"wtyczka"/"kabel" w firmie › Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
    Date: 14 Mar 2003 15:23:19 -0800

    Roman Kubik <r...@p...com.pl> writes:

    > i tu chyba dotknelas istoty problemu.
    > moze ta ,,kablara'' po prostu usiluje nawiazac jakies kontakty z roznymi
    > ludzmi w pracy i z _czystej glupoty_ powtarza co uslyszala od jednych drugim?
    > Moze wystarczy zwrocic jej [grzecznie] uwage, ze jesli chce cos od Ciebie
    > uslyszec to musi przestac powtarzac to na lewo i prawo ;-) ?
    > I w koncu jesli pyta o rozne ,,nieprofesjonalne'' sprawy jak stosunek do
    > szefa, to mozna zawsze wyslac ja _grzecznie_ na bambus slowami np.:
    > ,,sorry, wlasnie robie pilnie ksero swojego swoich swiadectw pracy z poprzednich
> [...]

    w gruncie rzeczy normalnych i "pokojowych" metod rozwiazania takiego
    problemu jest calkiem sporo.
    no ale jak ktos z gory osadzil i zaklada, ze tylko zlosliwoscia i
    podkladaniem swin sie da cos zdzialac, to nigy nie bedzie wiedzial, ze
    mozna inaczej, bo nigdy nie sproboje.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net