PracaGrupypl.praca.dyskusje › "wtyczka"/"kabel" w firmie

  • 1. Data: 2003-03-12 19:56:50
    Temat: "wtyczka"/"kabel" w firmie
    Od: "bratHanka" <b...@p...onet.pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow :-)

    Mam jedno pytanie.

    Dzis juz wiem napewno, ze w firmie mamy "wtyczke". Macie jakies pomysly jak
    mozna w inteligentny sposob uprzykrzyc takiemu "robakowi" zycie?

    Pozdrawiam. B.

  • 2. Data: 2003-03-12 20:06:52
    Temat: Re: "wtyczka"/"kabel" w firmie
    Od: "sbikini" <s...@p...onet.pl>

    Ano mam ( z własnych dośw. ) ale w swojej branży, możesz zdradzić coś o tym
    jaką rolę w firmie pełni ta osoba.?

  • 3. Data: 2003-03-12 20:10:18
    Od: "bratHanka" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sbikini" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ano mam ( z własnych dośw. ) ale w swojej branży, możesz zdradzić coś o
    tym
    > jaką rolę w firmie pełni ta osoba.?

    Super nadzwyczaj zielonej, bez podstawowych podstaw :-) sekretarki.
    Ale nie takiego szefa, ktory siedzi za sciana. Szef siedzi na codzien
    zupelnie w innym biurze na innej ulicy :-)

  • 4. Data: 2003-03-12 20:26:26
    Od: "bratHanka" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Ale nie takiego szefa, ktory siedzi za sciana. Szef siedzi na codzien
    > zupelnie w innym biurze na innej ulicy :-)

    Oczywiscie to ze dziewcze (bo to nawet nie zadna laska) jest calkiem
    zielone, jesli chodzi o obowiazki sekretarki dodatkowo irytuje wszystkich,
    poniewaz docelowo miala byc pomoca dla wszystkich.

  • 5. Data: 2003-03-12 20:44:45
    Od: "bratHanka" <b...@p...onet.pl>

    > Hmmm, well, powiedzieć szefowi , że sekretarka to pierdoła i już , chyba
    że
    > to znajoma kierownictwa to inna sytuacja
    > :
    >
    > Przestraszyć ją troszkę i albo się wyłoży i znajdziecie sobie nową pracę
    > albo ustawi się jak trzeba. Na początek proponuje przez caly dzien jakis
    > czas wysylac jej z netu jakiegos glupiego sms'a Np: ( " Masz śmigło ?!?,
    Nie
> [...]
    > po biurze przez cały dzien.
    > Mozna sobie kupic simplus'a i puszczac jej sygnaly jak sie smsy skoncza.
    > Simplus nigdzie nie rejestrowany to czysta przyjemnosc. Karta kosztuje na
    > allegro nawet i 10 zl. Ten wydatek się oplaca.
    >
    > Jeśli przeszkadza większej ilości osób to poprostu podejść do niej grupką
    > powiedzieć co jest nie tak :-)
    >
    > Metody z życia wzięte, paru moich znajomych miało własnie taki problem
    :-),
    > jednej przeszło ,druga zrezygnowała hi hi
    >

    > No wiem, że głupie metody ale mam fajny humor to sobie popisałem :-)

    Ale jak TY sobie wyobrazasz mowienie czegos szefowi skoro to wtyczka szefa?

  • 6. Data: 2003-03-12 20:47:06
    Od: "sbikini" <s...@p...onet.pl>

[...]

    Jeśli przeszkadza większej ilości osób to poprostu podejść do niej grupką i

  • 7. Data: 2003-03-12 21:16:28
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "bratHanka" <b...@p...onet.pl> writes:

    > Witam Szanownych Grupowiczow :-)
    >
    > Mam jedno pytanie.
    >
    > Dzis juz wiem napewno, ze w firmie mamy "wtyczke". Macie jakies pomysly jak
    > mozna w inteligentny sposob uprzykrzyc takiemu "robakowi" zycie?

    a po co?
    jesli jestes bez zarzutu, to wtyczka sobie moze donosic ile chce, i
    tak ci nagwizdza, bo nikt tego nie udowodni.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 8. Data: 2003-03-12 21:18:47
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Mozna sobie kupic simplus'a i puszczac jej sygnaly jak sie smsy skoncza.
    > Simplus nigdzie nie rejestrowany to czysta przyjemnosc. Karta kosztuje na
    > allegro nawet i 10 zl. Ten wydatek się oplaca.

    przypomnial mi sie taki fajny sms:
    ********************************************** i co sie k...a dziwisz ?
    sniegu nie widziales ?

    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 9. Data: 2003-03-12 21:21:04
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

    > Ale jak TY sobie wyobrazasz mowienie czegos szefowi skoro to wtyczka
    szefa?

    a co szef powiedzial ze to jego "szpieg" ?
    jak nie to znaczy sie zwykly pracownik tylko ze nic nie robi caly dzien i
    deprymuje innych :)

  • 10. Data: 2003-03-12 21:38:49
    Od: "bratHanka" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości

    > a po co?
    > jesli jestes bez zarzutu, to wtyczka sobie moze donosic ile chce, i
    > tak ci nagwizdza, bo nikt tego nie udowodni.

    Bo chodzi o zasade !