PracaGrupypl.praca.dyskusje › wlasne narzedzia pracy -refundacje?

  • 1. Data: 2006-07-25 05:52:49
    Temat: wlasne narzedzia pracy -refundacje?
    Od: "Aligator" <d...@w...pl>

    Nie mogac sie doprosic do szefostwa zakupu komputera oraz drukarki dla
    mnie. Przynioslem sobie z domu laptopa i drukarke. Czy w zwiazku z
    uzywaniem wlasnych "domowych" narzedzi pracy moge wystapic do
    szefostwa o dodatkowe pieniadze?

  • 2. Data: 2006-07-25 06:51:53
    Temat: Re: wlasne narzedzia pracy -refundacje?
    Od: robbi <r...@n...frompoznan.com>

    Aligator napisał(a):
> [...]
    > mnie. Przynioslem sobie z domu laptopa i drukarke. Czy w zwiazku z
    > uzywaniem wlasnych "domowych" narzedzi pracy moge wystapic do

    Wystapic z wnioskiem zawsze mozesz ;>
    Ale neilicz na pozytywne rozpatrzenie.
    Tym niemniej badz pewien ze teraz szefostwo z niecierpliwoscia czeka az
    przyniesiesz wlasne zszywacze, papier, toner, plytki cd itp.
    Miloby by bylo im tez gdybys zaczal tankowac za swoje pieniadze sluzbowe
    auta.

    A powaznie - skoro firma nie ma mozliwosci zapewnienia Tobie narzedzi
    ktore potrzebujesz aby wykonywac powierzone obowiazki to sugeruje
    znalezienei takiej ktora stac na to.

    pzdr
    robbi

  • 3. Data: 2006-07-25 07:38:02
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Zapewnienie narzędzi i wyposażenia niezbędnego do pracy to podstawowy
    obowiązek pracodawcy.
    Jeżeli pracodawca tego nie zrobi lub stan narzedzi i wyposażenia nie
    zapewnia bezpieczeństwa, możesz powstrzymać się od wykonywania pracy.
    Gwarantuje Ci to KP i przepisy BHP.
    Swoją drogą - maksymalnie niepoważna firma. Uciekaj stamtąd.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2006-07-25 11:36:49
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Aligator" <d...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...

    > Nie mogac sie doprosic do szefostwa zakupu komputera oraz drukarki dla
    > mnie. Przynioslem sobie z domu laptopa i drukarke.

    trzeba bylo poprosic, a potem czekac i nic nie robic, skoro nie bylo czym. Po
    pewnym czasie szefostwo prawdopodobnie wydedukowaloby, ze kupienie sprzetu
    wyjdzie taniej niz przestój. Przynoszenie sprzetu z domu to maksymalna
    naiwnosc - po prostu finansujesz g..zjadów.

    entrop3r

  • 5. Data: 2006-07-25 14:54:02
    Od: "Kitka" <b...@p...onet.pl>

    ale firma !!!!!!!!1 gratuluje pomyslowosci w odciazeniu pracodawcy.Uciekaj
    chlopie .
    Kitka

  • 6. Data: 2006-07-25 15:28:24
    Od: "Lukasz" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    Po
    > pewnym czasie szefostwo prawdopodobnie wydedukowaloby, ze kupienie sprzetu

    Dokladnie wtedy sie siada i patrzy w okno, miedzy czasie pije cherbatke.
    Jezeli przyniosles z domu to gwarantuje Ci ze szfostwo juz komputera nie
    kupi - no bo przeiciez wszystko jest OK praca jest...Nawet moze sie teraz
    firma spodziewac ze nastepny po tobie pracownik tez ma sobie komputer
    przyniesc.
    Pomyslales o tym co by bylo gdyby np. laptop sie spalil albo popsul ?

  • 7. Data: 2006-07-25 19:42:26
    Od: "Aligator" <d...@w...pl>

    [ciach}
    > Pomyslales o tym co by bylo gdyby np. laptop sie spalil albo popsul ?

    Pomyślałem o tych zagrozeniach. Wykorzystywany lapotop to nie zaden
    cud techniki tylko sprzet z Pentium 75Mhz . Obaw o zepsucie nie mam
    zadnych, wartosć całego kompletu laptop i drukarka to nie wiecej niz
    60 zł.

    Wniosek o refundacje uzycia własnych urzadzeń złoże. Zobacze jak
    rozpatrza.

  • 8. Data: 2006-07-26 00:11:53
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    "Aligator" <d...@w...pl> wrote in
    ps.com:

> [...]
    > cud techniki tylko sprzet z Pentium 75Mhz . Obaw o zepsucie nie mam
    > zadnych, wartosć całego kompletu laptop i drukarka to nie wiecej niz

    hej!

    mozesz nam zdradzic jakie oprogramowanie chodzi na tym sprzecie?
    moze chociaz czym sie tak mniej wiecej ten soft zajmuje;

    pzdrv;
    adas;

  • 9. Data: 2006-07-26 16:35:49
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 26 Jul 2006 00:11:53 +0000 (UTC), adasiek <p...@p...wp.pl>
    wklepał(-a):

    >mozesz nam zdradzic jakie oprogramowanie chodzi na tym sprzecie?
    >moze chociaz czym sie tak mniej wiecej ten soft zajmuje;

    Windows 95 śmiga jak ta lala. :)