PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca a wojsko

  • 1. Data: 2006-07-24 22:06:41
    Temat: praca a wojsko
    Od: "Marcin" <m...@s...pl>

    Witam

    Pracuję w jednym z marketów, jako że dostałem bilet do wojska, to chcąc byc
    w porządku wobec pracodawcy chciałem się zwolnić. Tymczasem pracodawca
    powiedział, że nie mam się zwalniać.
    Moje pytania brzmią:
    1) Czy przysługuje mi odprawka z tytułu odejścia do wojska. Jeśli tak, to w
    jakiej wysokosci?
    2) Czy przysługuje mi urlop przed odejściem do wojska, a jeśli tak i go nie
    dostanę to czy przysługuje mi wynagrodzenie za ten urlop?
    3) Czy będąc w wojsku będe miał opłacany przez pracodawcę Zus i inne skladki
    i czy liczą mi się miesiące pracy?

    Za odpowiedzi z góry dziękuję i
    pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2006-07-25 17:01:53
    Temat: Re: praca a wojsko
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 25 Jul 2006 00:06:41 +0200, Marcin napisał(a):

    > Pracuję w jednym z marketów, jako że dostałem bilet do wojska, to chcąc byc
    > w porządku wobec pracodawcy chciałem się zwolnić. Tymczasem pracodawca
    > powiedział, że nie mam się zwalniać.

    Ma racje, bo Twoja praca zostaje zawieszona i zwalniac sie nie masz
    potrzeby.

    > Moje pytania brzmią:
    > 1) Czy przysługuje mi odprawka z tytułu odejścia do wojska. Jeśli tak, to w
    > jakiej wysokosci?

    Ja pracowalem na etat z umowa na czas okreslony. Dostalem jakies 2/3
    wyplaty dodatkowo jako odprawe.

    > 2) Czy przysługuje mi urlop przed odejściem do wojska, a jeśli tak i go nie
    > dostanę to czy przysługuje mi wynagrodzenie za ten urlop?

    Urlop zdaje sie powinienes wykorzystac przed wojem, albo dostac za niego
    kase. Mi powiedzieli ze kase za urlop dostane jak skoncze sluzbe.

    > 3) Czy będąc w wojsku będe miał opłacany przez pracodawcę Zus i inne skladki
    > i czy liczą mi się miesiące pracy?

    Pracodawca zdaje sie nic nie placi, ale wojo chyba tak. Dokladnie tego
    jednak nie wiem.
    Miesiace pracy ZTCW licza sie normalnie do "bezrobotnego" i wszystkich
    innych dupereli ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net