PracaGrupypl.praca.dyskusje › staż z PUP

  • 1. Data: 2006-07-25 07:38:57
    Temat: staż z PUP
    Od: "ringo" <e...@p...onet.pl>

    Witam

    Niedawno ... zostałem skerowany przez PUP w katowicaach na 6 miesięczny staż w
    administracji publicznej , bez możliwości puzniejszego pozostania na miejscu
    pracy na któym odbywałem staż (to bylo z góry zaznaczone ) ... staż zaczynał się
    4 maja .. otrzymałem decyzję o przynaniu stupednium , w wysokości zasiłku dla
    bezrobotnych ...

    26 maja zrezygnowałem ze stażu , z powodu podjęcia stałej pracy .. powiadomiłem
    urząd i dostarczyłem stosowne dokumenty

    PUP odmówił mi wyplaty stypendium za okres 4 - 26 maja ???

    Otrzymałem pismo o treści ...
    "jako osobie pracującej nie przysługuje panu stypendium" - przecież od 4 do 22
    nie byłem pracujący ... więc dlaczego tych pieniedzy też nie dostane

    Wyszło an to że przez te 22 dni zasuwałem na stażu za darmo ... mimo iż
    wczesniej mi obiecano stypendium . Codzniennie podpisywałem liste obecności ,
    wykonywałem konkretne prace przez 8 godzin dziennie ... a teraz wyszło na to że
    robiłem to za darmo , myślałęm że na taką niewolniczą robote może mnie prubować
    nabrać jakaś frywatna firma krzak ale nie psodziewałem się że wkręci mnie w to
    PUP ...

    Troche mnie to zaskoczyło ... zostałem ukarany za to że podjołem pracę i nie
    jestem już na grnuszku PUP .

    Czy ktoś spotkał się z taką sytuacją ???
    Jak to jest z tymi stażami ... PUP możę obiecywać na piśmie pieniądze a puźniej
    ich nie wypłacać i wykrecać się sianem bezkarnie ??

    na piśmie pozbawiającym mnie stypendium jest dopisek że od decyzji nie
    przysługuje mi odwołanie ... dotąd myslałem że od każdej decyzjii
    administracyjenj możan sie odwołać ... myliłem się ????

    pozdrawiam i zapraszam do dyskusji osoby zainteresowane i biegłe w prawie pracy

  • 2. Data: 2006-07-25 10:55:09
    Temat: Re: staż z PUP
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia 25 Jul 2006 09:38:57 +0200, ringo napisał(a):

    > na piśmie pozbawiającym mnie stypendium jest dopisek że od decyzji nie
    > przysługuje mi odwołanie ... dotąd myslałem że od każdej decyzjii
    > administracyjenj możan sie odwołać ... myliłem się ????

    Yyyy.. Coś spieprzyli... Możesz podac mi na priv jakec @ tlen . pl co to za
    urząd? I jakbyś mógł zeskanowac decyzję to też proszę. Postaram się pomóc.

    A stypendium Ci się należy - byłeś na stażu i nie ważne z jakiego powodu
    przerwałeś.

    3m sie.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski