PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop i tel sluzbowy

  • 11. Data: 2006-12-27 21:51:50
    Temat: Re: urlop i tel sluzbowy
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    szomiz wrote:
    > Użytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisał w wiadomości

    > Taaa, jak powszechnie wiadomo najlepsza metoda rozwiazywania problemow
    > pojscie w konflikt i jego umiejetne eskalowanie.

    Heh no wlasnie nie sztuka powiedziec "wolne mam i w dupie mam to ze nie
    mozecie pracowac" ;)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 12. Data: 2006-12-27 21:55:34
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    MI wrote:
    > ludzie, troche asertywności!
    >
    > zresztą na zdrowy rozum, jak mozesz odpowiadac za ryzyko gospodarcze
    > swojego szefa????

    wyjasnij prosze co to ryzyko gospodarcze ? pojacie nie mam..

    --
    Mateusz Pronobis

  • 13. Data: 2006-12-27 21:58:07
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Wed, 27 Dec 2006 22:51:50 +0100, Mateusz Pronobis <s...@-...pl>
    w <emuq46$4pj$2@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

    > Heh no wlasnie nie sztuka powiedziec "wolne mam i w dupie mam to ze nie
    > mozecie pracowac" ;)

    Ale akurat JT ma racje.
    Na standardowej umowie o pracę w czasie mojego wolnego mam w dupie, co się
    dzieje u pracodawcy.
    Jedynym przypadkiem, gdy nie mam tego w dupie jest ściągnięcie z urlopu.
    Albo pisemne zlecenie nadgodzin w święta, żebym przyszedł i naprawił.

    A jak pracownik nie ma w umowie, że odpowiada kasą, to gimnastyka
    pracodawcy w sądzie może być ciekawym obiektem obserwacji.

    W przypadku, gdy w grę wchodzi kasa, kończą się sentymenty.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 14. Data: 2006-12-27 21:58:23
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:emupkb$42o$1@nemesis.news.tpi.pl szomiz
    <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net> pisze:

    > Taaa, jak powszechnie wiadomo najlepsza metoda rozwiazywania problemow
    > pojscie w konflikt i jego umiejetne eskalowanie.
    Nie wiem komu to wiadomo, może tobie - mnie nie. Ja uważam, że swego należy
    bronić stanowczo, bez strachu i uniżoności, bez względu na sytuację. Tak
    winien czynić mężczyzna, którym i ty być może masz jeszcze szansę się stać.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2006-12-27 22:06:05
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

> [...]
    > należy bronić stanowczo, bez strachu i uniżoności, bez względu na
    > sytuację. Tak winien czynić mężczyzna, którym i ty być może masz jeszcze

    Ty sie z powolaniem minales - powinienes sie zapisac do jakichs
    paramilitarnych bojowek, zamiast byc zwiazkowa hiena.

    Sie tak zastanawiam, czy wiekszym skurwysynstem jest wyzysk pracownikow
    przez pracodawcow, czy szkodzenie im za ich wlasne dobrowolnie odprowadzane
    pieniadze.

    EOT i zegnam ponownie.

    sz.

  • 16. Data: 2006-12-27 22:10:19
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    > wyjasnij prosze co to ryzyko gospodarcze ? pojacie nie mam..

    to nie Ty odpowiadasz przed klientem, tylko firma. przeciez Ty nie
    podpisales z klientem żadnych umów?

  • 17. Data: 2006-12-27 22:10:57
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:emuquv$717$1@nemesis.news.tpi.pl szomiz

> [...]
    > Sie tak zastanawiam, czy wiekszym skurwysynstem jest wyzysk pracownikow
    > przez pracodawcow, czy szkodzenie im za ich wlasne dobrowolnie
    Ty masz coś do mnie osobiście, chłopino?
    Dotknąłem cię gdzieś, czy co?

    Jotte

  • 18. Data: 2006-12-27 22:11:30
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:emuq5l$647$1@atlantis.news.tpi.pl Mateusz Pronobis
    <s...@-...pl> pisze:

    > wyjasnij prosze co to ryzyko gospodarcze ? pojacie nie mam..
    Niektórzy sądzą, że mają. Oto dowód:
    "Przez pojęcie ryzyko gospodarcze rozumiem natomiast "możliwość nastąpienia
    zdarzeń i okoliczności niezależnych od działającego podmiotu, których nie
    może on dokładnie przewidzieć i którym nie może w pełni zapobiec, a które
    przez zmniejszenie wyników użytecznych lub zwiększenie nakładów odbierają
    działaniu zupełnie lub częściowo cechę skuteczności, korzystności lub
    ekonomiczności"."

    Ale tobie co? google się popsuło, przecież powyższy kretyński bełkot to
    jeden z pierwszych linków po wpisaniu hasła... ;)))

    Jotte

  • 19. Data: 2006-12-27 22:14:43
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:emur1f$f67$1@news.dialog.net.pl Jotte
    <t...@w...spam.wypad.polska> pisze:

    Ooops, podpis mi się pomylił.
    Oczywiście - nie pozdrawiam.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2006-12-27 22:16:59
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    Użytkownik "Jakub Lisowski" <j...@S...kofeina.net> napisał w
    wiadomości news:slrnep5r3f.2bu.jakub@jakub.kofeina.net...

    > Ale akurat JT ma racje.
    > Na standardowej umowie o pracę w czasie mojego wolnego mam w dupie, co się
    > dzieje u pracodawcy.

    Masz prawo miec w dupie. Tyle, ze zycie (rowniez) w pracy poza umowami i
    kodeksami jest jeszcze gra wzajemnych uprzejmosci.

    Czlowiek pomoze - czlowiekowi pomoga. Na prawde chcialbys pracowac w firmie,
    w ktorej _wszystko_ jest uregulowane na pismie?

    > Jedynym przypadkiem, gdy nie mam tego w dupie jest ściągnięcie z urlopu.
    > Albo pisemne zlecenie nadgodzin w święta, żebym przyszedł i naprawił.

    Ty owszem, ale niektorzy (wrecz znaczna czesc) ludzie maja swiadomosc, ze
    czasami po prostu trzeba, bo sie to wszystkim oplaci.

    > A jak pracownik nie ma w umowie, że odpowiada kasą, to gimnastyka
    > pracodawcy w sądzie może być ciekawym obiektem obserwacji.

    Zwlaszcza pozostajac przez kilka miesiecy bez srodkow do zycia i z
    _nie_takim_ swiadectem pracy.

    > W przypadku, gdy w grę wchodzi kasa, kończą się sentymenty.

    Sentymenty koncza sie (najpozniej) w przypadku ukonczenia edukacji :-P

    Szczerze wspolczuje pracodawcom - kilku nadaktywnych i przewyszczekanych
    dziekakow potrafi spierdolic atmosfere pracy w dowolnej firmie.

    Zbrojcie sie dalej.

    EOT

    sz.