PracaGrupypl.praca.dyskusje › [pomóżcie]Czego oczekują pracodawcy?

  • 1. Data: 2006-12-27 11:59:54
    Temat: [pomóżcie]Czego oczekują pracodawcy?
    Od: Łukasz Rydzewski <l...@n...wp.pl>

    Zapewne wiele z zaglądających tu osób miało już do czynienia z różnymi
    ofertami pracy. Pisze artykuł na ten temat i chciałbym dowiedzieć się,
    czego oni oczekują. Jakie najczęściej stawiaja wymagania itp. Odpowiadajcie
    na mój e-mail z sygnaturki (tylko pamiętajcie o wycięciu wszystkiego
    pomiędzy @ a wp.pl)

    Z góry dzięki
    --
    Łukasz Rydzewski
    l...@n...wp.pl

  • 2. Data: 2006-12-27 14:16:46
    Temat: Re: [pomóżcie]Czego oczekują pracodawcy?
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Nie ma uniwersalnej odpowiedzi. Zależy to przede wszystkim na jakie
    stanowisko.
    Gdy reprezentuję pracodawcę poza umiejętnościami zawodowymi wymagam
    umiejętności samodzielnego myślenia, odpowiedzialnego podejścia do
    realizowanych zadań, pewnej dozy zaangażowania i otwartego podejścia. Mile
    widziane jest także przeze mnie myślenie kategoriami interesu
    firmy/organizacji.
    Wszystkiego innego można się nauczyć jeżeli się tylko chce.
    Nie toleruję głupoty, notorycznej lekkomyślności, niefrasobliwości i
    działania na szkodę pracodawcy.
    Mile widziana jest lojalność i tzw "poziom" człowieka.
    Jeżeli człowiek ma te cechy w sobie oraz potrafi się odnaleźć w zespole, a
    system wynagrodzeń/motywacyjny spełnia jego oczekiwania, to układ
    pracodawca-pracownik zaczyna działać sam dając obopólne korzysci.
    --
    Jackare
    Bytom / Kraków

  • 3. Data: 2006-12-27 15:44:24
    Od: "Gandrin" <x...@x...xx>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mile widziana jest lojalność

    Fajnie powiedziane. Ja natomiast zawsze twierdze ze lojalnosc pracownika
    jest wprost proporcjonalna do stopnia poszanowania jego godnosci przez
    pracodawce i poziomu wynagrodzenia. Nie mozna wymagac lojalnosci od
    pracownika, ktory zarabia 1200 netto. Te lojalnosc trzeba sobie uprzednio w
    jakis sposob kupic.

  • 4. Data: 2006-12-27 16:15:59
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 27 Dec 2006 12:59:54 +0100, Łukasz Rydzewski napisał(a):

> [...]
    > czego oni oczekują. Jakie najczęściej stawiaja wymagania itp. Odpowiadajcie
    > na mój e-mail z sygnaturki (tylko pamiętajcie o wycięciu wszystkiego

    To grupa dyskusyjna, tu sie rozmawia, a nie wysyla odpowiedzi mailem :]

    A pracodawcy?
    Najczesciej widze w oczekiwaniach wyzsze wyksztalcenie, minimum 2 lata
    doswiadczenia w zawodzie i dyspozycyjnosc. A, i jeszcze niskie oczekiwania
    placowe pracownika.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2006-12-27 16:22:54
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    Użytkownik "Gandrin" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > Nie mozna wymagac lojalnosci od pracownika, ktory zarabia 1200 netto. Te
    > lojalnosc trzeba sobie uprzednio w jakis sposob kupic.

    Dlaczego nie można wymagać? Skoro pracownik z pracodawcą sami i dobrowolnie
    uzgodnili, że wypłata wyniesie 1200 zł, to w ten właśnie sposób ta lojalność
    została kupiona.
    Czego ci jeszcze brakuje w tej umowie, aby być lojalnym?

    --
    CZYŚCIWO tekstylne odnawialne= brak odpadów!
    www.mewa-service.pl

  • 6. Data: 2006-12-27 16:24:47
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Wed, 27 Dec 2006 17:15:59 +0100, Kapsel napisał(a):

    > A pracodawcy?
    > Najczesciej widze w oczekiwaniach wyzsze wyksztalcenie, minimum 2 lata
    > doswiadczenia w zawodzie i dyspozycyjnosc. A, i jeszcze niskie oczekiwania
    > placowe pracownika.

    Przypomniała mi się tedy pewna "złota myśl" ;)

    "Jakże zabawne jest to, jak zbędna i nie wartościowa jest twoja praca kiedy
    prosisz o podwyżkę; a jakże niesamowicie niezbędna i potrzebna światu i
    społeczeństwu - kiedy prosisz o urlop" :))))))

  • 7. Data: 2006-12-27 16:46:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:emu478$a2b$1@atlantis.news.tpi.pl Gandrin <x...@x...xx>
    pisze:

> [...]
    > pracodawce i poziomu wynagrodzenia. Nie mozna wymagac lojalnosci od
    > pracownika, ktory zarabia 1200 netto. Te lojalnosc trzeba sobie
    A co to jest "lojalność" w kontekście relacji pracownik-pracodawca?
    Czym się charakteryzuje? Czy obowiązuje jednakowo w obie strony?
    Pomijam tu kwestie regulowane prawem pracy, bo one są oczywiste.

    Jotte

  • 8. Data: 2006-12-27 21:58:00
    Od: "Gandrin" <x...@x...xx>

    Użytkownik "CZYŚCIWO" <c...@o...pl> napisał w wiadomości news:emu6l2
    > Czego ci jeszcze brakuje w tej umowie, aby być lojalnym?

    Trzeba odroznic bycie wyrobnikiem za 1200 netto od bycia lojalnym
    pracownikiem. To drugie kosztuje troche wiecej.

  • 9. Data: 2006-12-28 05:55:17
    Od: "CZYŚCIWO" <c...@o...pl>

    > Trzeba odroznic bycie wyrobnikiem za 1200 netto od bycia lojalnym
    > pracownikiem. To drugie kosztuje troche wiecej.

    Znasz kogoś, kto podpisywał umowę o prace i był tam punkt o nie byciu
    lojalnym do pewnej kwoty wynagrodzenia?
    A może w Kodeksie Pracy jest jakiś punkt, który na to pozwala?

  • 10. Data: 2006-12-28 07:28:47
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Gandrin [Wed, 27 Dec 2006 16:44:24 +0100]:

    > Nie mozna wymagac lojalnosci od pracownika, ktory
    > zarabia 1200 netto. Te lojalnosc trzeba sobie uprzednio
    > w jakis sposob kupic.

    Lojalny - [...] oddany jakiejś instytucji a. osobie
    (prywatnej); uczciwy, prawy, rzetelny w stosunkach
    z ludźmi.

    Z twoją opinią spierać się nie zamierzam, ale moim zdaniem
    podpisanie - albo ogólnie zawarcie - jakiejkolwiek umowy
    wzajemnej łączy się nieoderwalnie z lojalnością wobec drugiej
    strony tej umowy. I jeśli ktoś podpisuje z własnej w końcu
    woli umowę na 1200 netto, ale robi przy tym założenie że to
    za mało, więc bez problemu w razie czego np. oleje klienta
    czy sprzeda firmowe dane - to pozwolisz, że się nie będę
    wyrażać na ten temat...

    Kupuje to się rzecz. Ewentualnie dziwkę na parę godzin. Ale
    podpisanie przez dwie dorosłe osoby dobrowolnej umowy to ciutkę
    nie ta sama kategoria.

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * Gry OnLine * Radio GG * Ni Huyah... *