PracaGrupypl.praca.dyskusje › InstalSoft lub KS-software

  • 1. Data: 2006-12-27 12:21:04
    Temat: InstalSoft lub KS-software
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Witam.

    Czy ktoś z szanownych grupowiczów wie coś na temat firm InstalSoft (Chorzów)
    lub KS-software (chyba Katowice), tj. jakie panują warunki w tych firmach,
    ewentualnie jakie są płace itp. Będę wdzięczny za każdą informację.

    Pozdrawiam, Mario

  • 2. Data: 2006-12-27 23:28:33
    Temat: Re: InstalSoft lub KS-software
    Od: "WJ" <wj78[NOSPAM}@wp.pl>

    Witam.

    > [...] KS-software (chyba Katowice),

    Mikołów k. Katowic

    > tj. jakie panują warunki w

    Mnie się podoba ;)

    > tych firmach, ewentualnie jakie są płace itp.

    Cóż, na rozmowie powiesz ile chcesz dostać (niestety, to chyba jeszcze długo
    będzie standardem w naszym kraju) i jeśli nie przesadzisz, to tyle
    dostaniesz. W razie czego, to pisz na priv.

    --
    Pozdrawiam,
    WJ

  • 3. Data: 2009-11-02 13:53:47
    Od: "itgc" <igtc@WYTNIJ_TOonet.pl>

    > InstalSoft (Chorzów)

    Nie polecam pracy w tej firmie, chyba ze jestes zdesperowany i poszukujesz czegos na
    szybko. Po kolei:
    Płace. Są oczywiście zależne od stanowiska, ale ogólnie dość niskie, a w firmie nie
    ma nikogo kto by rozumiał jak wygląda rynek pracy IT. Szefostwo uprawia politykę
    wielkiej tajemnicy - podzielenie się informacją o zarobkach z kolegami to ciężkie
    wykroczenie - co służy utrzymywaniu pracowników w niewiedzy i wyciskaniu jak
    najniższych wynagrodzeń. O podwyżkach możesz zapomnieć, jeśli nawet cudem uda Ci się
    ją wywalczyć, to będą Ci ją wypominać przez kilka lat.
    Atmosfera. Między pracownikami jest bardzo dobra. Niestety na linii
    pracownik-kierownictwo jest fatalna. Jeśli tylko coś od Ciebie chcą, to będzie
    słodko, jeśli na odwrót - to już pojawia się atmosfera zastraszania. Jeśli komuś z
    kierownictwa podpadniesz, to szybko dowiesz się, że jesteś tylko małym trybikiem i
    można Cię próbować zmusić do jeszcze wydajniejszej pracy w dowolnie upokarzający
    sposób. A na koniec dowiesz się że za dużo czasu spędzasz w toalecie lub rozmawiając
    przez telefon.
    Praca. W tej firmie obecnie panuje nieprawdopodobna biurokracja. Jeśli lubisz spędzać
    miesięcznie około tygodnia na jałowych zebraniach, to praca dla Ciebie. Jeśli
    codzienne godzinne i nic niewnoszące do Twojej pracy spotkania to dla Ciebie norma -
    to praca dla Ciebie. Jeśli nienawidzisz kreatywnej pracy, a kochasz procedury rodem z
    wielkich korporacji to praca dla Ciebie. Jeśli chcesz czuć się wymiennym trybikiem
    maszyny, to praca dla Ciebie. Jeśli zrobiwszy wszystko co do Ciebie należało lubisz
    słuchać, że powinieneś starać się ponad normę, to praca dla Ciebie.
    Kierownictwo. Są w tej firmie ludzie rozsądni i kompetentni ale nie dotyczy to
    wszystkich, niektórzy już dawno oderwali się od rzeczywistości. Czasem też zatrudnia
    się znajomych lub rodzinę. No i obowiązkowe co pewien czas wysłuchanie, że powinieneś
    dbać o interes firmy jak o swój własny i starać się ponad normę (jakbyś był co
    najmniej udziałowcem).
    Plusem tej firmy może być to, że przynajmniej płacą zawsze na czas, nie kantują z
    urlopami, czasem płacą premie i nie oszukują ZUS (tzn. wpłacają składki).
    Podsumowując - szkoda czasu. Jeśli jesteś informatykiem to bez trudu znajdziesz sobie
    lepszą pracę.

  • 4. Data: 2009-11-02 14:38:54
    Od: Marcin <m...@o...pl>

    itgc pisze:

> [...]
    > Podsumowując - szkoda czasu. Jeśli jesteś informatykiem to bez trudu znajdziesz
    To jakim cudem maja jakichkolwiek pracowników. Skoro jest tak źle to kto
    tam pracuje?

  • 5. Data: 2009-11-02 17:53:57
    Od: "itgc" <igtc@WYTNIJ_TOonet.pl>

    > To jakim cudem maja jakichkolwiek pracowników. Skoro jest tak źle to kto
    tam pracuje?

    Dlatego już nie pracuję jak łatwo się domyślić z wpisu.

    Mimo wszystko są też gorsze firmy, np. takie które nie płacą, a wiele osób jest
    niepewnych czy nie trafi gorzej. Poza tym to moja subiektywna opinia, każdy pracownik
    może mieć inną opinię i inne cele. Może komuś to odpowiada lub pracuje za krótko żeby
    zauważyć problemy.