PracaGrupypl.praca.dyskusje › urlop i tel sluzbowy

  • 131. Data: 2006-12-30 21:02:05
    Temat: Re: urlop i tel sluzbowy
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby Kira, Sat, 30 Dec 2006 12:59:59 +0100
    nie napisał(a), że:

    > Tak czy siak, skrobnę chyba do nich i spytam o ten ewenement...

    Daj znać, jak się dowiesz czegoś ciekawego :).

    --
    Draakhan | JID: d...@c...pl
    Uuma quena en'mani lle ume ri'mani lle umaya.

  • 132. Data: 2006-12-30 21:05:33
    Od: Bartłomiej Szymański <d...@p...przed.wyslaniem.pl>

    Nie stałoby się nic ciekawego gdyby januszek, 30 Dec 2006 11:34:59 +0100
    nie napisał(a), że:

    > Wpisy w nagłówku nie świadczą o miejscu jego pracy ani o zajmowanym
    > stanowisku ;)

    Nikt nie mówi o zajmowanym stanowisku na podstawie nagłówków, o tym wiadomo
    było z treści wcześniejszych postów Any_Usera. A o miejscu pracy, mogą
    świadczyć, ale faktycznie nie muszą. Jeśli ktoś pisze z jakiegos IP w
    porze, kiedy zazwyczaj ludzie pracują, to jakaś tam szansa jest, że to IP
    akurat może świadczyć o miejscu pracy.

  • 133. Data: 2006-12-31 02:19:00
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Piotr M Kuć [Sat, 30 Dec 2006 16:16:46 +0000 (UTC)]:

    > Zobaczcie co wypisywał na pl.comp.programming
    > na temat "odmóżdżania" odchodzących pracowników:

    O mamo... To widzę że te popisy tutaj to bajka jest :)

    Kira (ubawiona po pachy)

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * Gry OnLine * Radio GG * Ni Huyah... *

  • 134. Data: 2006-12-31 04:21:42
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    >http://groups.google.pl/group/pl.comp.programming/b
    rowse_frm/thread/d8aa328bb3e6fc0d/8c38c390d6611db0

    buhahaha!

  • 135. Data: 2006-12-31 04:38:06
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    Piotr M Kuć wrote:

    > W artykule <1f1g399tstuc9$.dlg@news.draakhan.info> Bartłomiej Szymański

    > Chyba najbardziej prawdopodobne, że Any_User to poprostu troll
    > nudzący się w pracy. Miałem ostatnio przerwę w usenetowaniu
    > i widzę że wiele straciłem :) Zobaczcie co wypisywał na
    > pl.comp.programming na temat "odmóżdżania" odchodzących pracowników:

    http://groups.google.pl/group/pl.comp.programming/br
    owse_frm/thread/d8aa328bb3e6fc0d/8c38c390d6611db0
    > Co za agent, normalnie szczęka opadając przebiła mi się do piwnicy!

    http://groups.google.pl/group/pl.praca.dyskusje/brow
    se_thread/thread/f40b5db262a442a9/ed06eb3123cc7c33?l
    nk=st&q=&rnum=24&hl=pl#ed06eb3123cc7c33

    też dobre, czy taki bełkot może być prezesikiem, od jakiegoś czasu mam nad
    sobą tylko zarząd, zmieniał się też czasem, ale nie było jeszcze takich
    mądrali, tzn. mądrale są ale mają nawet czasem mądre argumenty.
    Rozwinę te 3 opcje na swój sposób:
    1) Any_user to wirtualna jego osobowość.
    2) Any_user to konkurencja.
    3) Początkujący programista, no bo jak tu by nie wiedział, że w każdym jego
    poście jest centrala.ktr.pl połączone z pkt1.

  • 136. Data: 2006-12-31 19:50:04
    Od: Ziemek Borowski <z...@Z...Waw.PL>

    Mateusz Pronobis na pl.praca.dyskusje:
    > Tu sprawa jest proszta, bylo to tylko 20km wiec bylem tam "na juz" ;)
    >
    > Paliwo mam "sluzbowe" na takie wyjazdy.

    czekaj, nie łapię. Znaczy w w wigilię tam pojechałeś coś porobiłeś, i
    rozłożyłeś ręce, a potem bez upoważnienia kazałeś wezwać kogoś z
    zewnątrz? (bo tak to powyżej można odczytać).

    --
    Ziemek