PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa-zlecenie a emerytura

  • 1. Data: 2003-01-19 22:12:21
    Temat: umowa-zlecenie a emerytura
    Od: "Habier" <m...@i...pl>

    Witam,

    Nie moglem znalezc w archiwum, a od jakiegos czasu pracuje tylko na
    umowe-zlecenie.

    Czy jest jakas opcja, zeby ten czas zaliczal mi sie
    do stazu pracy (mysle tu o latach potrzebnych o emerytury).

    W sumie do emerytury jeszcze daleko ale widzac
    co sie dzieje na rynku pracy, licze sie z tym, że dlugo
    nie dostane etatu - i co wtedy? Czy nie bede mial prawa do emerytury ?

    Prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2003-01-20 09:27:42
    Temat: Re: umowa-zlecenie a emerytura
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Użytkownik "Habier" <m...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:b0f7l8$om3$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Czy jest jakas opcja, zeby ten czas zaliczal mi sie
    > do stazu pracy (mysle tu o latach potrzebnych o emerytury).

    Jeżeli jest płacony pełny ZUS, to będzie sie wliczał.

    Wiesiek