PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile mozna zarobic? - czesc2

  • 1. Data: 2003-01-19 22:30:20
    Temat: ile mozna zarobic? - czesc2
    Od: "amc" <a...@a...net>

    Jakis czas temu pytalem jakie wynagrodzenie mozna sobie wywalczyc jako
    helpdesk/admin. Wszystkim bardzo, bardzo dziekuje za odpowiedzi, troche mi
    rozjasnily w glowie i daly pojecie jakich stawek mozna sie faktycznie
    spodziewac w sredniej wielkosci firmach. Milo wiedziec, ze place ktore
    czesto byly wymieniane na grupie, wsrod znajomych i w niektorych gazetach (a
    ktore obralem za punkt zaczepienia) to sa raczej skrajnie niskie przypadki i
    w rzeczywistosci nadal mozna uzyskac kwoty blizsze temu, o czym mowilo sie
    przed recesja.

    Mam teraz drugie pytanie. Poniewaz podobno dobrze przed rozmowa o finansach
    dowiedziec sie ile zarabiaja osoby na stanowiskach o poziom nizej i o poziom
    wyzej w danej firmie, to postaralem sie zebrac troche informacji. W zwiazku
    z tym interesuje mnie jak mniej wiecej w firmach, w ktorych pracujecie
    ksztaltuja sie proporcje zarobkow na roznych stanowiskach. Ile np zarabia
    recepcjonistka, czy osoba prowadzaca biuro, w porownaniu z osoba pracujaca
    jako helpdesk/admin? Jak w porownaniu z helpdeskiem/adminem wypada niskiego
    (wysokiego) szczebla menadzer w dziale IT?

    Mam juz pewne wlasne kalkulacje jak powinno to wygladac, jednak chcialbym to
    jakos porownac z innymi i wprowadzic ewentualne poprawki. Mysle, ze
    informacje takie przydadza sie rowniez innym osobom.

    amc