PracaGrupypl.praca.dyskusje › WYJAZD DO USA-WORK&TRAVEL

  • 1. Data: 2003-01-19 20:50:18
    Temat: WYJAZD DO USA-WORK&TRAVEL
    Od: "FeeLCiA" <f...@h...pl>

    Czy ktos moze mi podac jakies linki pracodawcow w USA, ktore sa wyprobowane
    i godne polecenia ? Wybieram sie na work&travel w terminie od konca czerwca
    do polowy pazdziernika i poszukuje ofert pracy (najchetniej gdzies na
    wschodnim wybrzezu) w parkach rozrywki, hotelach, knajpach etc. Jesli ktos z
    was korzystal z takiej formy zarobku to powiedzcie mi prosze, czy pracdawce
    mozna znalezc na biezaco podczas zalatwiania wszelkich formalnosci
    wyjazdowych, czy na miejscu (a dopiero tam dostaje sie social security
    number) prosze pomozcie!
    Livia

  • 2. Data: 2003-01-19 20:54:56
    Temat: Re: WYJAZD DO USA-WORK&TRAVEL
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl>

    Juz o to pytalas...
    Targi pracy odbywaja sie w W-wie. 100$ kosztuje
    ta przyjemnosc. Pierwsza tura odbyla sie 13-14
    stycznia, druga bedzie 6. lutego.

  • 3. Data: 2003-01-19 21:00:28
    Od: "FeeLCiA" <f...@h...pl>

    czy 6 luty to pewny termin ? czy targi sa te same dla kazdej firmy
    posredniczacej ? czy jadac na targi nalezy miec dokonane jakies dodatkowe
    wplaty (w stylu np wplaty jakiejs czesci za caly wyjazd) i jak wyglada
    spotkanie na targach z potencjalnym pracodawca ? ktora z firm organizuje
    targi 6 lutego i gdzie ? jak dlugo trwaja i czy latwo jest na nich znalezc
    pracodawce ? czy na miejscu mozna podpisac umowe (od reki). dzieki wielkie
    za odpowiedz !!

  • 4. Data: 2003-01-19 21:43:33
    Od: "Maciej Szylke" <m...@w...pl>

    > czy 6 luty to pewny termin ?

    Tak, gdybys czytala informacje pod linkami stron,
    o ktore pytalas wczesniej, byloby mniej niejasnosci :P

    > czy targi sa te same dla kazdej firmy posredniczacej ?

    Niezalezne...

    > czy jadac na targi nalezy miec dokonane jakies dodatkowe
    > wplaty (w stylu np wplaty jakiejs czesci za caly wyjazd)

    Niet.

    > i jak wyglada spotkanie na targach z potencjalnym pracodawca ?

    Masz godzinke na oblecenie targow. Siadasz, pytaja Cie (ani
    slowa po polskiemu), potem Ty powinnas o cos zapytac, ew.
    pstrykaja Ci photo i juz!

    > ktora z firm organizuje targi 6 lutego i gdzie ?

    Nie pamietam, musisz sprawdzic... co lepsi pracodawcy byli
    juz w styczniu. Polecam tez szukanie pracy na wlasna reke,
    np. jesli masz znajomych, ktorzy juz w USA pracowali.
    To czesto lepszy sposob.

    > jak dlugo trwaja i czy latwo jest na nich znalezc pracodawce ?

    Jeden albo dwa dni.
    Czy latwo?... to subiektywne.

    > czy na miejscu mozna podpisac umowe (od reki).

    Raczej tak.