PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o zakazie konkurencji

  • 1. Data: 2003-12-29 20:17:05
    Temat: umowa o zakazie konkurencji
    Od: "Joanna Pol" <j...@W...gazeta.pl>

    Moi drodzy,
    Zwolniłam się z pracy. Mam podpisaną umowę o zakazie konkurencji w ramach
    której przez określony czas firma będzie wypłacać mi ustalony procent
    wynagrodzenia. Czy jeśli nie znajdę nowej pracy, to mogę zarejestrować się
    jako bezrobotna, czy 'kieszonkowe' z mojej obecnej firmy nie pozwoli mi na
    to?
    Jak wygląda w takiej sytuacji ZUS, ubezpieczenie, itp.?
    pozdrawiam,
    jon

  • 2. Data: 2003-12-29 20:51:49
    Temat: Re: umowa o zakazie konkurencji
    Od: "przemo77" <p...@e...NOSPAM.com.pl>

    Joanna Pol wrote:
    > Moi drodzy,
    > Zwolniłam się z pracy. Mam podpisaną umowę o zakazie konkurencji w
    > ramach której przez określony czas firma będzie wypłacać mi ustalony

    eee - olej te umowe. W tym kraju jeszcze nikt za to nie siedzial, za dlugi
    takze.

  • 3. Data: 2003-12-30 09:52:23
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Joanna Pol <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > jako bezrobotna, czy 'kieszonkowe' z mojej obecnej firmy nie pozwoli mi na

    Jedno z drugim nie ma żadnego związku.

    > Jak wygląda w takiej sytuacji ZUS, ubezpieczenie, itp.?
    > pozdrawiam,

    Normalnie, jak u wszystkich.

  • 4. Data: 2003-12-30 10:12:31
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Jedno z drugim nie ma żadnego związku.

    Nie jestem tego pewien (jako bezrobotny, ktory jeszcze niedawno pobieral
    zasilek). Kazdorazowo przed odebraniem zasilku podpisuje sie oswiadczenie,
    ze nie ma sie zadnych wplywow z innych zrodel.
    Najlepiej dowiedziec sie w urzedzie pracy, bo niektore rzeczy sa faktycznie
    z tego wylaczone, jak diety dla osob uczestniczacych w komisjach wyborczych
    np.
    Najprostrzym rozwiazaniem byloby uzgodnienie z pracodawca skumulowania
    wyplaty tego odszkodowania, zeby calosc zostala wyplacona nawet w ratach w
    czasie do pol roku po utracie pracy. Wtedy bez jakichkolwiek niejasnosci
    mozna sie zglosic do UP nie majac juz stalych dochodow a jednoczesnie
    spelniajac jeszcze kryteria roku pracy w minionym poltora roku, uprawniajace
    do zasilku. Najlepszym rozwiazaniem, czego zycze Joannie, jest znalezc po
    prostu nowa prace :)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##
    $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

    > Normalnie, jak u wszystkich.
    >
    > --
    http://www.gazeta.pl/usenet/

    ---

  • 5. Data: 2003-12-30 10:29:49
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!

    Użytkownik "Joanna Pol" <j...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jako bezrobotna, czy 'kieszonkowe' z mojej obecnej firmy nie pozwoli mi na

    W wielkim uproszczeniu można powiedzieć, że bezrobotnym może być osoba,
    która m.in. nie osiąga dochodu podlegającego opodatkowaniu (nie mylić z
    dochodem od którego podatek wynosi 0 zł).
    Jeśli więc to "kieszonkowe" podlega opodatkowaniu (a raczej podlega) to nie
    możesz być osobą bezrobotną...

    3m się.
    --
    Waldemar "Jakec" Bulkowski

  • 6. Data: 2003-12-30 10:51:59
    Od: " leszek" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > zasilek). Kazdorazowo przed odebraniem zasilku podpisuje sie oswiadczenie,
    > ze nie ma sie zadnych wplywow z innych zrodel.

    Ale zarejestrować się jako bezrobotna na pewno może - wówczas urząd opłaca
    składki.

    Co do zasiłku - to nie upieram się, ale pod adresem

    http://www.praca.gov.pl/index.php?page=abc&status=20
    5

    są wypisane warunki otrzymywania zasiłku i nic nie ma o takim odszkodowaniu.

    > do zasilku. Najlepszym rozwiazaniem, czego zycze Joannie, jest znalezc po
    > prostu nowa prace :)

    To najlepiej, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi ...

  • 7. Data: 2003-12-31 06:48:49
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl> napisał w wiadomości
    > W wielkim uproszczeniu można powiedzieć, że bezrobotnym może być osoba,
    > która m.in. nie osiąga dochodu podlegającego opodatkowaniu (nie mylić z
    > dochodem od którego podatek wynosi 0 zł).

    Ooops. Się mi trochę pomyliło... Bezrobotny nie może uzyskiwać dochodu
    powyżej 1/2 najniższego wynagrodzenia. Mniej może być.

    > Jeśli więc to "kieszonkowe" podlega opodatkowaniu (a raczej podlega) to
    nie
    > możesz być osobą bezrobotną...

    Czyli jeśli jest mniej niż 400 zł to spoko.

    Waldemar "Jakec" Bulkowski