PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ubezpieczenie KRUS i praca

  • 1. Data: 2003-12-29 20:03:11
    Temat: Ubezpieczenie KRUS i praca
    Od: Damian Sz <n...@w...pl>

    Witam,
    po krotce postaram sie wyjasnic o co mi chodzi. Otoz moj ojciec ma
    niewielkie gospodarstwo. Ja na tym gospodartswie pracuje i z tej racji
    place sobie KRUS. Dodatkowo pracuje (na czarno) w pewnej firmie.
    Chcialbym od nowego roku podpisac z moim szefem umowe o prace. Moje
    pytanie wlasnie z tym sie wiaze. Czy po podpisaniu umowy bede mogl dalej
    placic sobie KRUS i czy moj pracodawca bedzie zwolniony z obowiazku
    placenia za mnie ZUSu? Dodam, ze jestem studentem zaocznym (jesli to ma
    w tej sprawie jakies znaczenie).
    Dzieki z gory za odpowiedz,

    Damian Sz

    --
    gg 299181

  • 2. Data: 2003-12-29 20:28:08
    Temat: Re: Ubezpieczenie KRUS i praca
    Od: t...@p...onet.pl

    Wydaje mi sie, ze po podpisaniu umowy o prace wysylasz do krusu kopie umowy i
    nie placisz juz krusu, tylko pracodawca oplaca Ci zus. Jesli tracisz prace
    wowczas zglaszasz to i znowu placisz krus, aby byla ciągłość.