PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca

  • 1. Data: 2003-12-29 14:46:55
    Temat: praca
    Od: poi <p...@p...fm>

    PRACA

    Jak Ci się podoba pomysł, by pracować na pół etatu przez
    następne dwa do pięciu lat, podczas których będziesz mógł
    wykreować dochód stały i w tym czasie nie będziesz musiał
    porzucać zajęcia, które obecnie wykonujesz?

    Pomyśl, jak wyglądałaby Twoja sytuacja, gdybyś wykreował
    stały przypływ gotówki, który nie ustałby nawet w wypadku
    Twojej śmierci a suma wpływająca na konto Twojej rodziny
    mogłaby się nawet zwiększyć?

    Jeżeli wszystkim, co masz do zaoferowania jest wolny czas,
    ambicje i swoje marzenia, zapraszamy do współpracy.
    Zapewniamy pomoc.

    INTERNETOWA GRUPA BIZNESOWA

    WIADOMOŚĆ p...@p...fm

  • 2. Data: 2003-12-29 16:24:32
    Temat: Re: praca
    Od: "Krzyku" <k...@p...fm>

    Użytkownik "poi" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jak Ci się podoba pomysł, by pracować na pół etatu przez
    > następne dwa do pięciu lat, podczas których będziesz mógł
    > wykreować dochód stały i w tym czasie nie będziesz musiał
    > porzucać zajęcia, które obecnie wykonujesz?

    Nie podoba mi sie... Nie mam ochoty pracowac wiecej niz etat przez tyle lat.

    > Pomyśl, jak wyglądałaby Twoja sytuacja, gdybyś wykreował
    > stały przypływ gotówki, który nie ustałby nawet w wypadku
    > Twojej śmierci a suma wpływająca na konto Twojej rodziny
    > mogłaby się nawet zwiększyć?

    Pomyslalem chwilke i stwierdzam, ze to "kreotynizm"...

    > Zapewniamy pomoc.

    Za ile?

    > INTERNETOWA GRUPA BIZNESOWA

    Brzmi profesjonalnie :)

    > WIADOMOŚĆ p...@p...fm

    Nie ma jak "megaprofesjonalny" e-mail...

  • 3. Data: 2003-12-29 17:15:23
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    poi wrote:
> [...]
    >
    > Jeżeli wszystkim, co masz do zaoferowania jest wolny czas,
    > ambicje i swoje marzenia, zapraszamy do współpracy.

    Na drzewo, cieciu! Won!

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz

  • 4. Data: 2003-12-29 23:11:07
    Od: "luk" <g...@p...onet.pl>

    a moze zamiast enigmatycznego ogłoszenia
    i priva na końcu
    od razu podac szczegóły ?

  • 5. Data: 2003-12-30 20:37:39
    Od: d...@a...pl

> [...]
    > wykreować dochód stały i w tym czasie nie będziesz musiał
    > porzucać zajęcia, które obecnie wykonujesz?

    Wystarczy tylko sprzedać najbliższym znajomym kilkanascie polis Amplico lub ING
    lub powciskać rewelacyjne garnki lub kosmetyki Amwaya.

    TYLKO JAK IM PÓŹNIEJ PATRZEĆ PROSTO W OCZY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!