PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o prace + umowa o dzieło (?)

  • 1. Data: 2005-01-26 21:34:27
    Temat: umowa o prace + umowa o dzieło (?)
    Od: "Johan" <j...@p...fm>

    Witam,

    Czy będąc zatrudniony na umowę o pracę,
    mogę u innego pracodawcy zawrzeć umowę o dzieło?

    Johan

  • 2. Data: 2005-01-26 21:53:16
    Temat: Re: umowa o prace + umowa o dzieło (?)
    Od: "a&e" <a...@w...op.pl>

    oczywiscie...........

    pozdrawiam

    Ewa (Kraków)
    www.republika.pl/ewa_pasinska

  • 3. Data: 2005-01-26 22:11:43
    Od: "Johan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "a&e" <a...@w...op.pl> napisał w wiadomości
    > oczywiscie...........
    >
    > pozdrawiam
    >
    > Ewa (Kraków)
    > www.republika.pl/ewa_pasinska

    Nawet jak umowa o dzieło będzie zawarta u konkurencji?

    Johan.

  • 4. Data: 2005-01-26 22:21:23
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Johan] - 2005-01-26 23:11:

    > Nawet jak umowa o dzieło będzie zawarta u konkurencji?

    A to masz napisane w sojej umowie o pracę.

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ GG:2091615 peka1972#gazeta.pl //\::

  • 5. Data: 2005-01-27 17:40:51
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Johan <j...@p...fm> zapodał(a):
    [...]
    > Nawet jak umowa o dzieło będzie zawarta u konkurencji?

    Jak nie massz lojalki (i nie otrzymujesz z tego tytułu jakiś profitów) - to czemu
    nie?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2005-01-27 17:46:23
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [DooMiniK] - 2005-01-27 18:40:

    > Jak nie massz lojalki (i nie otrzymujesz z tego tytułu jakiś profitów) -

    A czemu profitów. W trakcie trwania zatrudnienia pracodawca może dać
    zakaz za darmo ale musi go dać na piśmie. Odszkodowanie należy się za
    zakaz po ustaniu zatrudnienia.

  • 7. Data: 2005-01-27 18:00:46
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Pewnego słonecznego/deszczowego dnia Pe.Ka <c...@t...cy>
    wystukał[a]:
    > From: [DooMiniK] - 2005-01-27 18:40:
    > A czemu profitów. W trakcie trwania zatrudnienia pracodawca może dać
    > zakaz za darmo ale musi go dać na piśmie. Odszkodowanie należy się za
    > zakaz po ustaniu zatrudnienia.

    Ale jak nawet nie da tego na piśmie to może cię zwolnić jak się o tym
    dowie. Oczywiście chodzi tu o normalne zwolnienie z wypowiedzeniem, a
    jako przyczyne moze podac - utrata zaufania.

    Pozdrawiam
    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 8. Data: 2005-01-27 18:17:56
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    From: [Nikiel ;-)] - 2005-01-27 19:00:

    > Ale jak nawet nie da tego na piśmie to może cię zwolnić jak się o tym
    > dowie. Oczywiście chodzi tu o normalne zwolnienie z wypowiedzeniem, a
    > jako przyczyne moze podac - utrata zaufania.

    I tu własnie dochodzimy wydaje mi się do sedna. Zaufanie i partnerstwo.
    Pracując w jednej firmie powinno się dbać o nią. Zwiększanie przychodów
    konkurencji automatycznie zmniejsza swoją firmę. Nie dziwne więc że
    pracodawca mógłby się pogniewać. Ja za swoim mam układ jasny. Zakaz w
    umowie jest ale czasem mogę dostać oficjalne pozwolenie na "skoki w bok"
    w obszarach konkurencyjnych ale takich, których firmie z różnych powodów
    tykać się nie chce. Nie widze powodu żeby się kryć z takimi umowami
    jeśli są. Firma jest względem mnie ok więc i ja powinienem.