PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy mozna zmusic pracownika do delegacji?

  • 1. Data: 2005-01-26 21:01:56
    Temat: czy mozna zmusic pracownika do delegacji?
    Od: "Kania" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Moj maz zostal wpisany w grafik delegacji. Za tydzien ma wyjechac na 3 dni
    poza nasze miejsce zamieszkania. Dla mnie rownoznaczne jest to z wzieciem
    urlopu, poniewaz prace zaczynam o 7 a z domu wychodze o 5:20. Mamy 7-letnia
    corke, ktorej nie moge zostawic samej na caly dzien. Z mezem wymieniamy sie
    opieka, On ja zawozi do szkoly, ja odbieram.

    Czy mozna w jakis sposob spowodowac, zeby nie kazali mu jechac na ta
    delegacje? Nie jest jedyna osoba, ktora moze to zalatwic. Nikto go nawet nie
    pytal czy moze.

    Bede wdzieczna za sugestie, co zrobic.

    Kania

  • 2. Data: 2005-01-26 22:03:45
    Temat: Re: czy mozna zmusic pracownika do delegacji?
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 26 Jan 2005 21:01:56 +0000 (UTC), Kania
    <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

> [...]
    >
    > Czy mozna w jakis sposob spowodowac, zeby nie kazali mu jechac na ta
    > delegacje? Nie jest jedyna osoba, ktora moze to zalatwic. Nikto go nawet

    Jedynie poprosic przelozonych, wzglednie dogadac sie z kolega, ktoremu nie
    przeszakdza wiecej delegacji i razem z nim isc do przelozonego z gotowym
    zastepca.

    Pracodawca moze delegowac pracownika nawet na okres do 3 miesiecy ( i to
    nie wiem, czy po przerwie nie moze tego powtorzyc w tym samym roku
    kalendarzowym

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 3. Data: 2005-01-27 09:34:14
    Temat: Re[2]: czy mozna zmusic pracownika do delegacji?
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    k> Pracodawca moze delegowac pracownika nawet na okres do 3 miesiecy ( i to
    k> nie wiem, czy po przerwie nie moze tego powtorzyc w tym samym roku
    k> kalendarzowym

    No ja swojego meza tak widuje... 2 miesiace w delegacji w Niemczech..
    tydzien w domu i tak juz przez rok :(

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl