PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ksiazceczka ubezpieczeniowa - pracownik czy pracodawca?

  • 1. Data: 2005-01-26 21:35:10
    Temat: Ksiazceczka ubezpieczeniowa - pracownik czy pracodawca?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam

    Czy ktos z grupowiczow wie moze na kim spoczywa obowiazek uzyskaniu
    ksiazeczki ubezpieczeniowej jezeli pracownik nigdy takiej nie posiadal i
    chcialby ja uzyskac? Od pracodawcy niedawno uslyszalem ze to pracownik ma
    isc sam do ZUSu i zadbac o to aby ja wyrobic. Czy to prawda?

    Dzieki za pomoc

    Tomek

  • 2. Data: 2005-01-27 13:18:05
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 26.01.2005 Tomek <t...@w...pl> napisał/a:
> [...]
    > chcialby ja uzyskac? Od pracodawcy niedawno uslyszalem ze to pracownik ma
    > isc sam do ZUSu i zadbac o to aby ja wyrobic. Czy to prawda?

    Nie. Kadry zakładu pracy powinny wyrobić.
    --
    Kender @ http://maczewski.dyndns.org
    No, jak się gwóźdź wyjmuje z buta to na ogół jest przyjemnie.