PracaGrupypl.praca.dyskusjetzw. "pseudobezrobocie" › Re: tzw. "pseudobezrobocie"
  • Data: 2006-05-26 15:11:12
    Temat: Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    Od: "the_foe" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:slrne7e26g.e5t.proteus@ender.elsat.net.pl...

    > Niewielka. :) I uważasz, że te wszystkie konstrukcje dostępne w php5
    > są takie proste? :)

    mowiac prawde pisze w 4. Tak jest prosciej, nie ma potem gal, ze klient ma 4 a
    nie 5.

    > A ja wiem... Ja wprawdzie tylko 2 lata, ale "pensja" mi wciąż rośnie, zamówień
    > przybywa coraz więcej, są lepiej płatne, a pisanie jest coraz łatwiejsze
    > (frameworki własne + cudze, ilość gotowych rozwiązań itd.). :)

    widocznie jestes lepszym marketingowcem. Moze rynek masz lepszy. Ja musialbym
    pisac chyba 20 h dziennie zeby z tego wyzyc. Chyba sie przebranzowie na
    stacjonara bo na www ciezko jest. Zaczynam nauke javy... mam nadzieje ze w tym
    czasie nie zmiecie jej cos z rynku ;)