  • Data: 2006-05-28 08:03:17
    Temat: Re: tzw.
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    >No tylko sobie pomysl, ze nie kazdy moze skonczyc studia, i to nie z powodu
    >jego lenistwa, ale po prostu z powodu braku zdolnosci w tym kierunku.
    >
    >Ja sama bardzo sie ciesze, ze akurat dysponuje potencjalem intelektualnym,
    >ktory umozliwia mi zarabianie ponad srednia krajowa, ale znam tez mnostwo
    >ludzi, ktorzy nie sa w stanie pojac co to pochodna, nie mowiac o nauczeniu
    >sie javy.

    Dobry spawacz, kafelkarz, elektryk, dobra kosmetyczka czy fryzjerka tez moga
    zarobic ponad srednia krajowa, wiec to nie jest kwestia wydolnosci
    intelektualnej (ww. zawody nie wymagaja wysokiego IQ) tylko tego, co koledzy
    wyzej powiedzieli: fachu. Fach to umiejetnosc wykonania czegos, czego nie
    wykona dobrze osoba wzieta z ulicy po kilkudniowym przeszkoleniu.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    archiwum i przeszukiwanie newsów