  • Data: 2006-05-28 13:52:44
    Temat: Re: tzw.
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Dobry spawacz, kafelkarz, elektryk, dobra kosmetyczka czy fryzjerka tez moga
    > zarobic ponad srednia krajowa, wiec to nie jest kwestia wydolnosci
    > intelektualnej (ww. zawody nie wymagaja wysokiego IQ) tylko tego, co koledzy
    > wyzej powiedzieli: fachu. Fach to umiejetnosc wykonania czegos, czego nie
    > wykona dobrze osoba wzieta z ulicy po kilkudniowym przeszkoleniu.

    Wszystko ok.
    Tylko ze spawaczy i fryzjerek potrzeba w ograniczonej ilosci, a przewaznie potrzeba
    po prostu ludzi, ktorzy beda siedziec przy ciagu.
    I mozesz mi wierzyc nie wymaga to zadnych umiejetnosci!

    Jest sobie mala miejscowosc: 5000 mieszkancow. W tej miejscowosci jest 4-5 fryzjerow
    - az zanadto, kosmetyczka jedna, do ktorej i tak nikt nie chodzi
    bo nie ma za co. Do tego pewnie kilku fliziarzy jak mowisz i elektrykow.
    Bezrobotnych jest 500 !!!
    Proponujesz zeby wszyscy zostali spawaczami??
    Do tego w pobliskiej fabryczce, z ktorej w ubiegly weekend zwolniono 50 osob, placa
    po te niecale 700 pln.

    co proponujesz?
    np. kobiecie ktora facet zostawil, nie placi alimentow (albo placi 300pln na dwoje
    dzieci), a ona sama zarabia 700pln / miesiecznie?
    gdzie sie ma doszkalac, za co? i kiedy?
    skonczyla zawodowke, bo jedynie na to ja bylo stac?

    Powiem wam, zyjecie w duzych miastach i tego nie widzicie.
    Ja tez zyje w duzym miescie.
    Ale wystarczy wyjechac poza miasto i porozmawiac tam z ludzmi, i sprobowac im
    udzielic rad, ale nie rad na zasadzie: idz sie doszkol, tyko poszukac
    faktycznych rozwiazan??

    Dodam ze przyklad powyzej jest z zycia wziety.
    Kobieta znalazla rozwiazanie: wyjechala do pracy zagranice.
    Tyle ze dwoje dzieci wychodzuje sie teraz samych, przy pomocy cioc.

    No i co? Tak to ma wygladac??

    =========
    http://www.olga.prv.pl - moje podroze, te male i te duze...

    GG: 1262644