PracaGrupypl.praca.dyskusjetzw. "pseudobezrobocie" › Re: tzw. "pseudobezrobocie"
  • Data: 2006-05-29 15:29:07
    Temat: Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    Od: Hubert Taler <h...@h...info> szukaj wiadomości tego autora

    zasit napisał(a):
    > podazasz tokiem rozumowania naszego "wspanialego"(najlepszego jakikolwiek
    > nam sie trafil, no chyba ze lepszy byl rzad widmo Olszewskiego) rzadu
    > niech Giertyszek bedzie sobie ministerkiem bo dlaczego nie?
    > nie bedac nauczycielem wie pewnie wiecej niz jakikolwiek specjalista z
    > dziedziny edukacji

    Nie wiem skąd sobie wyhalucynowałeś "mój tok rozumowania". Wydaje mi się
    że właśnie pisałem że specjalista powinien się zajmować problemami
    bezrobotnych a nie bezrobotny. Tak samo ministrem edukacji powinien być
    ktoś doświadczony w edukacji a nie np. ktoś kto się długo uczył bo
    powtarzał klasę.

    > bezrobotni maja dobre pojecie o bezrobociu
    > a jakie pojcie o tym ma ktos kto pracuje i nigdy nie byl na bezrobociu?

    Owszem mają dobre pojęcie w stylu "wiem gdzie taniej kupić", "wiem jak
    trudno się żyje za małą kasę", "wiem jak trudno o pracę". Jest to
    doświadczenie życiowe ale nie wystarcza aby np nakreślić plan wyciągania
    milionów ludzi z bezrobocia, łącznie z określeniem kosztów, planowanych
    wyników etc.
    H.