  • Data: 2006-05-29 00:21:24
    Temat: Re: tzw.
    Od: "Immona" <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    Wilhelmina napisala:
    >moga
    >koledzy
    >
    >Wszystko ok.
    >Tylko ze spawaczy i fryzjerek potrzeba w ograniczonej ilosci, a przewaznie
    >potrzeba po prostu ludzi, ktorzy beda siedziec przy ciagu.
    >I mozesz mi wierzyc nie wymaga to zadnych umiejetnosci!

    Z zaklopotaniem przyznaje, ze nie wiem, co to znaczy "siedziec przy ciagu", a
    Google daje 0 wynikow w odpowiedzi na wyszukiwanie tej frazy.
    Spawaczy w tej chwili rozpaczliwie potrzebuja np. polskie stocznie i nawet
    prasa o tym pisala, a popyt na fryzjerki i kosmetyczki jest w polskich
    kurortach masowo nawiedzanych przez Niemcow - to, jesli zakladamy pozostanie w
    kraju.

    >Jest sobie mala miejscowosc: 5000 mieszkancow. W tej miejscowosci jest 4-5

    No i odpowiedzia jest mobilnosc i takie wlasnie rozwiazanie znajduja ci ludzie,
    jak sama piszesz.
    Sytuacja w wielu takich malych miasteczkach to skutek pol wieku komuny i
    obecnej sytuacji gospodarczej Polski i tego niedostatku kapitalu i popytu nie
    zalatwi sie zadna krotkofalowa operacja. Rzeczywiscie sa miejsca, w ktorych
    dana osoba nie ma szans i perspektyw. Ale nie ma osoby, dla ktorej nie byloby
    na Ziemi miejsca, w ktorym ma ona szanse.

    I.
    http://nz.pasnik.pl
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl