PracaGrupypl.praca.dyskusjetzw. "pseudobezrobocie" › Re: tzw. "pseudobezrobocie"
  • Data: 2006-05-26 13:59:38
    Temat: Re: tzw. "pseudobezrobocie"
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    the_foe napisał(a):

    > nie napisalem ze debilny, tylko debilnie prosty. To roznica.

    Niewielka. :) I uważasz, że te wszystkie konstrukcje dostępne w php5
    są takie proste? :)

    > Zreszta sam robie w PHP 3 lata i musze pwoiedziec ze jest co raz gorzej
    > na tym rynku.

    A ja wiem... Ja wprawdzie tylko 2 lata, ale "pensja" mi wciąż rośnie, zamówień
    przybywa coraz więcej, są lepiej płatne, a pisanie jest coraz łatwiejsze
    (frameworki własne + cudze, ilość gotowych rozwiązań itd.). :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl